Kaspersky niet compatibel met windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een nieuwe laptop heb ik een upgrade naar Windows 8 Pro geinstalleerd.
Volgens de "upgrade advisor" is dit programma wel degelijk compatibel met Windows 8 en dat beweert men bij Kaspersky ook.
Bij mij lukt het niet. Internet Securtity 2013 wordt niet herkend in Windows 8.
Ik kan het programma, dat ik aankocht bij de nieuwe laptop (gekocht in september 2012) niet eens verwijderen.
Alles heb ik geprobeerd om het programma te installeren, staat wel degelijk in mijn "downloads" als "exe". Het lukt niet.
Als ik het programma voor de 100ste keer wil proberen te installeren, krijg ik de melding "dit programma wordt door het besturingssysteem niet ondersteund".
Nu werk ik dus volledig onveilig, het is te zeggen, Windows Firewall staat op en ook Windows Defender.
Ik zou dat programma van Kaspersky (betalende versie) willen verwijderen, maar slaag er niet in, de machine zegt altijd "kan het programma niet installeren", ik wil het niet installeren, ik wil het verwijderen.
Iemand raad???
Bij voorbaat dank!
 
Krijg je misschien tevens een melding tijdens het installeren zoals bijvoorbeeld deze ?

8041_1_nl.png
 
tjonge ik had hier ook windows 8 staan die brol is er terug af werk terug met 7 en inderdaad er zijn veel software die niet compitabel zijn met win8 had op de 7 veel betaalde software staan 2 waren compitabel eset nod32 en avast internet security 2012.de rest werkte niet en nog iets die internet exployer werkt ook niet al te best elke keer als ik het opende kwam internet exployer werkt niet meer.amai dat gezever ik wacht dat alle software is aangepast naar win8 daarna stap ik terug over.ik ga die betaalde software niet in de vuilbak smijten zo,n 300 euro bay bay win8 en heb mijn mening bij hun al gegeven dat het op niks trekt
 
@ witse

je gebruikt de windows8 zeg je !!

in de windows8 hebben ze wel de naam behouden van deze defender maar eigenlijk is dit het voledige antivirus pakket van microsoft ..

dus indien jij een andere antivirus bescherming gebruikt dien je deze defender in het onderhoudscentrum uit te zetten ...

ik zelf gebruik de avg internet security 2013 samen met de malwarebytes pro , de defender staat hier voledig uit ...

Windows Defender and Windows SmartScreen fight viruses and other malware - Microsoft Windows

download het kaspersky verwijder tool

bezoek tevens deze site voor de verwijder code en de werkwijze ...
 
Windows defender in Windows 8 is eigenlijk Microsoft Security Essentials.
Maar antivirus is bij Microsoft nog niet hun sterkste kant... Dus bij voorkeur toch nog een betere (andere) gebruiken.
 
ik vind het raar dat windows 8 geen kapersky ondersteund, als je kijkt in de windows store bij beveiliging zie je dat er een bureaublad app is van kapersky en meerdere anti virussen. allemaal volledig werkenden. misschien heb je een echter minder compleet pakket die ze besloten later of niet windows 8 compatible te maken.
 
ik vind het raar dat windows 8 geen kapersky ondersteund, als je kijkt in de windows store bij beveiliging zie je dat er een bureaublad app is van kapersky en meerdere anti virussen. allemaal volledig werkenden. misschien heb je een echter minder compleet pakket die ze besloten later of niet windows 8 compatible te maken.

Ik vind dat ook eigenaardig, alle programma's van beveiliging zijn compatibel, dit heb ik zelf kunnen ondervinden, maar niet dat van Kaspersky en Kasersksy antwoord me dat ze wel compatibel zijn. Ondertussen heb ik er Norton Internet Security opgeplaatst, een trial versie en dat lukt perfekt.
 
En dat vind ik nu eigenaardig dat je Norton Internet Security hebt kunnen installeren. Als er bij de installatie van NIS andere antivirussoftware op de computer geïnstalleerd staat, krijg je eerst een mededeling te lezen dat er andere antivirussoftware op de computer werd gevonden, en aanbevolen word deze eerst te verwijderen voor NIS kan geïnstalleerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan