Kaspersky niet compatibel met windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een nieuwe laptop heb ik een upgrade naar Windows 8 Pro geinstalleerd.
Volgens de "upgrade advisor" is dit programma wel degelijk compatibel met Windows 8 en dat beweert men bij Kaspersky ook.
Bij mij lukt het niet. Internet Securtity 2013 wordt niet herkend in Windows 8.
Ik kan het programma, dat ik aankocht bij de nieuwe laptop (gekocht in september 2012) niet eens verwijderen.
Alles heb ik geprobeerd om het programma te installeren, staat wel degelijk in mijn "downloads" als "exe". Het lukt niet.
Als ik het programma voor de 100ste keer wil proberen te installeren, krijg ik de melding "dit programma wordt door het besturingssysteem niet ondersteund".
Nu werk ik dus volledig onveilig, het is te zeggen, Windows Firewall staat op en ook Windows Defender.
Ik zou dat programma van Kaspersky (betalende versie) willen verwijderen, maar slaag er niet in, de machine zegt altijd "kan het programma niet installeren", ik wil het niet installeren, ik wil het verwijderen.
Iemand raad???
Bij voorbaat dank!
 
ja je moet geduld hebben hoor heb van panda ook gisteren een mail gehad waar ze me klantnummer vroegen om mijn antivirus terug te laten activeren maar dag verder nog steeds niets.verkopen wel maar als je hulp durft vragen moet je hopen geduld hebben
 
heb gemerkt dat panda en andere software niet compitabel is met win8 hetgeen ik gebruik zijn betaalde versie die niet werken op 8
dus win8 pro terug verwijderd en win7 er terug op gezet wacht tot alle betaalde software verlopen zijn dan zie ik wel terug
moet zeggen win7 inclusieft software werkt perfect. en verder ben ik eerlijk dat win8 kinderziektes vertoond al meermaals meegemaakt dus wacht ik nu officieel dat ze eruit zijn
leve win7
 
ik heb Windhoos 8 ook weer al verbannen
Wat een bagger is dat, net als Vista, het had verboden moeten worden.
ik had een kennis , die kocht een nieuwe laptop met windhoos 8.
Hij heeft die laptop terug gebracht en een andere gekocht met Windhoos 7
 
dan heeft uw kennis geluk , want normaal gezien hadden ze deze niet hoeven terug te nemen !
en had je kennis een downgrade kunnen doen !
van de windows 8 naar een lagere klasse..
 
dat wist ik dus niet ..
maar dan kan de winkel ook de pc in kwestie niet terug nemen en een andere in de plaats mee geven !
of ben ik hier verkeerd in !!
 
om de windows8 te kunnen gebruiken heb ik destijds via mijn live ID me moeten registreren ...(tevens het Microsoft Account genoemd )
nadien ben ik dan van het Microsoft Account overgestapt naar het gewoon account ...(tevens het Lokaal Account genoemd )
maar windows8 dient eerst met het Microsoft Account gestart te worden (eigenlijk is het zo dat het Microsoft Account vanzelf gestart word )
 
om de windows8 te kunnen gebruiken heb ik destijds via mijn live ID me moeten registreren ...(tevens het Microsoft Account genoemd )
nadien ben ik dan van het Microsoft Account overgestapt naar het gewoon account ...(tevens het Lokaal Account genoemd )
maar windows8 dient eerst met het Microsoft Account gestart te worden (eigenlijk is het zo dat het Microsoft Account vanzelf gestart word )

Je kan dit overslaan ook om geen mailadres te moeten opgeven.
 
dat wist ik dus niet ..
maar dan kan de winkel ook de pc in kwestie niet terug nemen en een andere in de plaats mee geven !
of ben ik hier verkeerd in !!

Een winkel is verplicht deze terug te nemen dacht ik. Is een wet die de consument retourrecht geeft binnen de 14 dagen.
Natuurlijk, wat een winkel dan met dit product moet aanvangen...?
 
het retourrecht komt ten sprake , indien er sprake is van een fabriek's fout ...
maar niet bij een miskoop ...hier gaat het om een miskoop , daar de klant in kwestie niet tevreden was over de windows8 !
de winkel in kwestie heeft zich bereid gesteld deze om te ruilen , maar had dit ten volste kunnen weigeren ..
 
het retourrecht komt ten sprake , indien er sprake is van een fabriek's fout ...
maar niet bij een miskoop ...hier gaat het om een miskoop , daar de klant in kwestie niet tevreden was over de windows8 !
de winkel in kwestie heeft zich bereid gesteld deze om te ruilen , maar had dit ten volste kunnen weigeren ..

Niet correct. Indien de klant niet tevreden is met het aangekochte product, mag hij dit zonder een reden te geven retourneren naar de plaats waar het aangekocht is. De voorwaarde is meestal wel dat het product niet gebruikt is en in oorspronkelijke (ongeopende) verpakking aanwezig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan