Kaspersky niet compatibel met windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een nieuwe laptop heb ik een upgrade naar Windows 8 Pro geinstalleerd.
Volgens de "upgrade advisor" is dit programma wel degelijk compatibel met Windows 8 en dat beweert men bij Kaspersky ook.
Bij mij lukt het niet. Internet Securtity 2013 wordt niet herkend in Windows 8.
Ik kan het programma, dat ik aankocht bij de nieuwe laptop (gekocht in september 2012) niet eens verwijderen.
Alles heb ik geprobeerd om het programma te installeren, staat wel degelijk in mijn "downloads" als "exe". Het lukt niet.
Als ik het programma voor de 100ste keer wil proberen te installeren, krijg ik de melding "dit programma wordt door het besturingssysteem niet ondersteund".
Nu werk ik dus volledig onveilig, het is te zeggen, Windows Firewall staat op en ook Windows Defender.
Ik zou dat programma van Kaspersky (betalende versie) willen verwijderen, maar slaag er niet in, de machine zegt altijd "kan het programma niet installeren", ik wil het niet installeren, ik wil het verwijderen.
Iemand raad???
Bij voorbaat dank!
 
Niet correct. Indien de klant niet tevreden is met het aangekochte product, mag hij dit zonder een reden te geven retourneren naar de plaats waar het aangekocht is. De voorwaarde is meestal wel dat het product niet gebruikt is en in oorspronkelijke (ongeopende) verpakking aanwezig is.

Is ook niet helemaal correct. Als een klant niet akkoord gaat met de licentievoorwaarden, mag hij het in ongeopende verpakking retourneren of terugbrengen waar hij het product aangekocht heeft.
 
In geval het over een product gaat met licentievoorwaarden zoals software... Hardware heeft geen licentievoorwaarden.
Ik ben wel niet zeker dat het retourrecht ook geldig is voor niet webwinkels.
 
Een downgrade gaat niet meer met een geactiveerde licentie.

Over men bovenstaand vorige antwoord ben ik beginnen gaan te twijfelen. Heb volgende link gevonden;
http://www.microsoft.com/oem/en/licensing/sblicensing/pages/downgrade_rights.aspx#fbid=umhjvZY1asq

EN
The product key associated with the original Windows [8] software should be used for activation. If the product key has been previously activated, which is likely if the media came from a prior legally licensed version that has been activated in the past, the software may be unable to activate over the Internet, due to the hardware configuration change when installing this media onto the Windows 8... system. When this happens, the appropriate local Activation Support phone number will be displayed, and the person performing the downgrade will need to call the Activation Support Line and explain the circumstances to a customer service representative. Once it is determined that the end user has a valid Windows 8 Pro... licence, the customer service representative will provide a single-use activation code that can be used to activate the software.

Dus was hier fout...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan