Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, zopas een nieuwsbrief ontvangen van PC Tuts maar ik zie geenafbeeldingen of prentjes,enkel kruisjes en alleen op de site van PC Tuts.Groetjes
 
Beste,heb ik gedaan:Helaas.Het rare is dat niet alle afbeeldingen een kruisje hebben,soms allemaal,soms geen en soms gedeeltelijk.Is soms een halve dag,soms meer ,soms minder volledig goed en plots duiken die kruisjes weer op.Gaan dan soms vanzlf weer weg en soms niet.Echt,echt om gek van te worden.Groetjes en toch bedankt
 
Lees dit eens:
KLIK HIER

Dit las ik ook ergens:

Het kan ook zijn dat de weergave van de afbeelding gekoppeld is aan een script, een cookie, een Java-applet of een Active-X applicatie. Als uw computer zo is ingesteld dat ze moeten worden geblokkeerd, kan dat ook een oorzaak zijn. Je kan deze instelling vinden onder zowel de geavanceerde instellingen van Internet Opties. Ga eens na of je onlangs nog een upgrade van je besturingssysteem of webbrowser hebt uitgevoerd.

Je kan in je browser simpelweg de scripts terug toelaten. Ga naar "Internet Opties", klik op het tabblad "Beveiliging". Voor de zone Internet, waarin de webpagina's zich zullen bevinden, klikt u op "Standaardniveau". Je kan ook op het tabblad "Privacy" de optie "Standaard" aanklikken.

Mogelijk is ook de codering van de tekenset een probleem. Ga in uw browser naar de het menu "Beeld", en vink via "Codering" de optie "Automatische selectie" aan. Controleer ook even welke codering wordt gehanteerd; in de meeste gevallen dat zal "West-Europees (Windows)" of "West-Europees (ISO)" zijn.
 
Ach Plantrekker het is een Engelse uitdrukking dat betekend dat we een hoop zaken in ons leven en dat van anderen niet rooskleuriger moeten voorstellen dan dat de werkelijkheid is.:duimop:
 
Beste,nou twijfel ik toch echt hoor;Een drietal weken yterug en andere schijf laten plaatsen en de winkel heeft er Windows opgezet.SP2 weet ik niet hoor.Waar terug te vinden.Groetjes en bedankt hoor
 
Ik heb wel degelijk SP2.Vandaag een nieuwe nieuwsbrief van Microsoft.nl en.............juist exact hetzelfde euvel.Krijg zowat een veertigtal nieuwsbrieven met of zonder prenten en/of foto's van diverse groepen maar nergens dat ptobleem.Groetjes en bedankt voor uw geduld met mij.Apprecieer da geweldig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan