Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte allen,

Alvast voor elk een prachtig 2015 !!!!
Ik heb met de kerst bovenstaande laptop gekocht en heb volgende probleem :
telkens ik google chrome aanklik( die ik al heb ingesteld als zoekmachine) openen er zes tabbladen met inbox, yahoo, yahoo search en andere zoekmachines, hoe kan ik dat vermijden ???
Tevens is deze laptop nu al bijzonder traag ondanks installatie van ccleaner !
Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik videoclips van you tube op dvd kan zetten, moet ik deze allemaal omzetten naar avi??? en welk gratis programma gebruik ik best ?
alvast bedankt voor de antwoorden !

groetjes

yves
 
Deze tool Uncheky helpt je bij het downloaden van software,dat er geen rommel meelift!!!Natuurlijk geef ik daar geen 100% garantie op.m.a.w. zelf opletten is de boodschap;)!Bearshare zou ik zowiezo niet gebruiken!
Raad je ook aan om andere antivirus te nemen,als Windows defender!Klik op downloads >antivirus daar worden meerdere gratis aan geboden!
Tenslotte wat deze vraag betreft

Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik videoclips van you tube op dvd kan zetten, moet ik deze allemaal omzetten naar avi??? en welk gratis programma gebruik ik best ?
Open nieuw topic,zelf geef ik daar geen antwoord op,is beetje grijze zone als je snap wat ik bedoel,laat dit over aan de medewerkers van het forum.
Ben zelf ook maar gewoon lid zo als jij;)
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan