Windows 10 Laptop Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik heb een laptop Acer Aspire 3 .
Deze begon over een paar weken strepen te geven tijdens het opstarten, wat kon wijzen op een videokaart die beschadigd was.
Nu deed ik deze binnen in de pc winkel , want hij staat nog onder garantie , daar beweerde men dat er niks aan was en ik hem mocht komen halen na nazicht van de technieker.
Zo gezegd dus ook zo gedaan, kom thuis en zie dat het opnieuw strepen geeft bij het opstarten op mijn scherm.
Dus contact opgenomen met Acer zelf , mocht hem opsturen , en kreeg hem terug na een weekje, ze hadden kabeltjes terug moeten vastmaken en dergelijke.
Ik installeer terug de Windows , en meten daarna begon hij weer strepen te vertonen tijdens het heropstarten.
Terug contact opgenomen met Acer weer een week weg geweest , krijg hem vrijdag terug nieuw moederbord geplaatst bios geflascht ? , zaterdag begin ik opnieuw te installeren van Windows , krijg ik meteen volgende fout meldingen.
WHEA uncorrectable error.
System service excention.
Kernel security check failure.
Un expected kernel mode trap.
Clock watch dog time out
Dus telkens blauw scherm , en herop starten , met veel moeite Windows er op gekregen , doch alle keren weer foutmeldingen ,en weer herop starten.
Lastige boel dus , wat is jullie bedenking hier over ?
Moet ik een nieuwe laptop krijgen of wat dan ook , morgen ga ik al zeker terug contact opnemen met Acer , want dit kan zo niet verder.
Grtjs en alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Zolang hij nog in de garantie is hoort de fabrikant een deugdelijk, werkend apparaat te leveren.
Zodra je dingen zelf ga proberen op te lossen kan de garantie vervallen.
Dit probleem dus door Acer op laten lossen, desnoods een nieuw apparaat eisen.
 
Skippy,
Morgen bel ik ze weer op en wacht hun reactie af , en ga dat dan eisen , gaan ze er niet op in , dan schakel ik testaankoop in.
Ik heb enkel mijn Windows met veel moeite er op gekregen , en dan gaf hij telkens deze fouten, tijdens de installatie, dus ben enkele uren er mee bezig geweest.
 
Schrijnend verhaal... zowiezo probleem van Acer. De winkel gaat zwaar in gebreke hier. Die hebben helemaal niets gedaan of gezien. Dan Acer een eerste slechte herstelling uitgevoerd. En als 2de een mogelijks nog ergere "herstelling". Apparaat niet getest... Kwaliteits controle blijkbaar onbestaande bij Acer.
Persoonlijk heb ik ook slechte ervaring met Acer, meer bepaald de slechte kwaliteit. TFT Scherm met strepen, falende laptop hardware,...
 
Bij merkcomputers worden mijn inziens bij (onder garantie) behandeling door de fabrikant, de toestellen teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Wat bedoelt TS precies met 'windows opnieuw installeren' dan?
 
WHEA uncorrectable error = hardware probleem dus daar stopt het - je moet een nieuwe component erin krijgen (welke moet je winkel uitvlooien) en dan zal het voor hen eenvoudiger zijn gewoon een nieuw toestel te leveren.

Als je dat opstart er wel voor zorgen dat je vér weg zit van elke mogelijke stralingsbron of beinvloeding - dus niet in je keuken naast de microgolf, om maar iets te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jodw
WHEA uncorrectable error = hardware probleem dus daar stopt het - je moet een nieuwe component erin krijgen (welke moet je winkel uitvlooien) en dan zal het voor hen eenvoudiger zijn gewoon een nieuw toestel te leveren.

Als je dat opstart er wel voor zorgen dat je vér weg zit van elke mogelijke stralingsbron of beinvloeding - dus niet in je keuken naast de microgolf, om maar iets te zeggen.
Is opgestuurd geweest naar Acer al 2 x
 
Acer komt vandaag mijn toestel halen, er werd een voorstel gedaan , deels geld terug , of recht op een evenwaardig toestel , heb voor het laatste gekozen.
Hopelijk word nu alles eerlijk afgehandeld.
Alvast bedankt allemaal voor jullie feedback.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan