Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Mijn laptop start steeds opnieuw op. Dwz. Start op en sluit af na zien van scherm waarbij je F2 en zo kan kiezen. (Helaas reageert laptop niet bij indrukken van F2) Daarna sluit laptop af en start steeds opnieuw op en opnieuw af en op... tot ik forceer met aan en uit-knop om volledig af te sluiten.
SSD met windows 10.
Het rare is dat wanneer ik de SSD er uit haal ik hetzelfde fenomeen heb. Idem wanneer ik de originele harde schijf plaats ipv. de SSD. Ik geraak dus op geen kanten in de laptop. Ook niet via opstartschijf of opstart-usb met iso van windows 10.
Ik denk dus dat het een hardwarefout is.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Greetz, Dziedzie
 
het betreffende filmpje krijgt hier de kenmerk " prive" en is hier dus niet te bekijken .
Ashampoo_Snap_2016.10.09_13h15m48s_002_.jpg
 
Vrees ook dat er iets fout is met de hardware. Uiteindelijk moet men inzien dat je met de standaard methoden niet ver raakt. Kan je niet in je BIOS, herstart je laptop steeds na je BIOS, dan is er al iets serieus fout,... vergeet dan alles wat erachter komt van OS. Dan stopt het al.
 
We gaan dan hier ook sluiten want wij kunnen je niet verder helpen. ( Zoals 3 leden al aanraden best je laptop in computerwinkel doen want lig aan hardware )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan