Hardware Laptop met 32 bit en usb-A

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Schijnt dat enkel nog 64 bit gemaakt worden . Daar kun je dan 32 bit software voor kopen(weeral centen)
Maar dan met usb-A, die met 5 volt erop. Zit het er niet op dan.....heb ik pech, zijn hier aanpassingen voor?
Het moet wel occass zijn om een uitlees/programmeer toestel op aan te sluiten.
 
Ik denk dat je je vraag/probleem wat beter moet formuleren. Want wat het gebruik van een 32-bit toestel met een nieuwe batterij te maken heeft snap ik niet ... leg je even uit aub wat je probleem is en wat je wil bereiken...?
 
1642953594019.png
 
Awel, usb-a,(5volt) w10 en 32 bit. Al de installeren software zit op een disc. Ik denk nu wel dat die toestellen nog genoeg in gebruik zijn.
Al dat nieuw spul zoals een notebook kan een Chromebook zijn en geen cd rom bezitten. Ik ga ook niet metten discussiëren met een winkelier, je komt dan met iets anders thuis.
Een externe cd rom heb ik, wel met 2 usb-a aansluitingen. Een hub met 8 aansluitingen en usb-a aansluiting. Ik ga dat niet meteen weg gooien.
Denkelijk ga ik bij de favorieten deze data zetten zodat het een zoekrobot wordt.
 
32bit software kan je op elke PC met Windows installeren, zelfs als de PC zelf 64bit aankan.
Je kan zelfs 32-bit software installeren op een PC die 64-bit Windows draait (mijn MS Office is 32bit vb...)

En ik lees dat je een USB hub hebt waar je een verbinding met usb-a kan mee maken.
Is het probleem dat niet opgelost ?
 
Zoals ik al aangaf, elke 64 bit computer/laptop kan ook 32 apps draaien, dat is het probleem niet, je hebt al een externe CD rom drive zeg je, wat is dan u probleem? Ik zie het niet. Koop een toestel dat je aanspreekt op wat voor vlak dan ook. Sluit je Cd rom drive aan om die software te installeren, want daarna heb je die drive niet meer nodig lijkt mij. Al de rest gaat gewoon via de USB poorten, zorg dus dat je nieuw toestel genoeg USB poorten aan boord heeft, dat je niet meteen met hubjes moet werken.
 
een HD 32 bit bestaat niet - heeft geen processor.
Wat wel kan verschillen is de formatering van een HD : FAT, FAT32, NTFS, etc... De meest gangbare zijn nog steeds leesbaar op gelijk welke PC, met gelijk welk OS door de achterwaartse compabiliteit. Let wel : leesbaar, niet noodzakelijk schrijfbaar !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan