licentie windows 10 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb vorig jaar een windows 10pro met geldige licentiesleutel gekocht maar dit was nog ten tijde van de creators update, kan ik de sleutel gewoon invoeren, via bijwerken en beveiliging--activering--productcode wijzigen;
ga ik dan vanzelf een nieuwe windows pro krijgen of moet ik dit doen via
Via de knop Ga naar Store desgewenst een upgrade naar Windows 10 Pro, downloaden, installeren en dan licentiesleutel ingeven.
Ik veronderstel als ik de sleutel via de eerste manier ingeef als dit werkt tenminste windows automatisch zal upgraden naar de 1803.17-134-112

greets

ed
 
welke versie staat er nu op …. om naar versie 1803 te gaan dient er een onderdelen update gedaan te worden indien je nog een oudere versie draaiende heb ..
*het maakt niet uit dat je een jaar geleden deze licentie heb aangekocht ...je diende wel deze te gebruiken binnen de 30dagen (dit werd je ook via de site meegedeeld ) dus de vraag is heb jij deze dan ook in gebruik genomen !
**stel je heb deze niet eerder in gebruik genomen en je wenst deze dus nu te gaan gebruiken dan kan het dus zijn dat deze niet aanvaard word …
***ga je via de store dan dien je via de store tot een aankoop over te gaan om een licentie te verkrijgen ..deze die jij nu in het bezit heb kun je niet ingeven via de store

je vermoeden klopt indien dus de eerder aangekochte licentie geactiveerd werd door deze te gebruiken ...bleef deze gedurende 1 jaar in de kast liggen werd deze verbeurd verklaart .
 
ik heb versie 1803 maar de windows pro nooit geïnstalleerd, ik dacht ooit als dit laptopje hier eens op orde stond deze sleutel eens in te geven,
dus zoals je zei zal deze niet meer aanvaardt worden, dju
 
je kan het proberen ...mogelijk is het wel ..probeer je het niet weet je het niet ..en blijf je je dit afvragen …
*heb je deze licentie niet ooit via G2play heb aangekocht …. op G2play vermelden ze hoe je deze dient te gebruiken ..

Method 1:

1. Click on ”Start” icon , then open ”Settings”, choose ”Update & security”, and then select ”Activation”.
2. Choose the ”Activate by phone” option.
3. Click the drop-down menu, select your country, and then click ”Next”.
4. Call the Toll free number and follow instructions to generate confirmation ID to activate your Windows.

Method 2:

1. Press and hold "Windows" key and press "R" on your keyboard.
2. Type "SLUI 04" in the window that pops up and press enter.
3. Click the drop-down menu, select your country and then click Next.
4. Call the Toll free number and follow instructions to generate confirmation ID to activate your Windows
 
Volgens mij geen probleem. Gewoon invoeren en Windows gaat upgraden naar een Pro. Zoals ik het begrijp heb je nu een standaard versie, geen Pro? Waarom de Pro aangekocht? Welke meerwaarde ga je gebruiken als ik vragen mag?
 
indien je bij "Productcode wijzigen " de code voor de pro ingeeft en deze word dan ook aanvaard ( ja deze word dus gecontroleerd ) dan start het upgrade proces zonder meer …
en verloopt het upgraden van de home naar de pro vlot ..
eerst zie je nadat de key aanvaard werd een percentage oplopen tot 100%
daarna herstart het systeem (een kort flits ) en gaat er een configuratie gestart worden deze loopt tot tegen de 30% en vervolgens herstart je systeem om daarna door te gaan naar de 100% configuratie …
als deze de 100% heeft behaald word het systeem bijgewerkt en start deze dan ook door naar de Windows 10 pro ( alles blijft behouden )..

**heb zelf effe een virtuele Windows 10 home geupgraded naar de pro ...dit duurde hier nog géén 10 minuutjes nadat de key aanvaard werd …
***betreffende het upgraden van de home naar de pro wilde ik er een filmpje van aanmaken maar dan stond de productcode open en bloot vermeld ..heb dit dus dan maar niet gedaan !

Ashampoo_Snap_maandag 25 juni 2018_08h42m47s_007_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan