Linux / Unix Linux Software Gids

Een handig hulpmiddel voor wie een op Debian/Ubuntu gebaseerde distro heeft zoals Debian en Ubuntu zelf, maar ook Linux Mint, Zorin OS, Winux OS of Elementary.
Open de terminal en geef onderstaande opdracht in:
Bash:
bash <(curl -fsSL https://www.gouwepeer.nl/linuxgids/linuxgids.sh)

De optie om automatisch te installeren staat standaard uit, deze kan in het menu met optie 2 worden ingeschakeld waarna de lijst doorlopen kan worden. Per categorie zijn er 1 of meer opties die daarna met 1 druk op de j toets geïnstalleerd kunnen worden.

Zoals u kan zien is deze publicatie aangeleverd door één van onze leden, vanaf zijn eigen server en dus ook onder zijn verantwoordelijkheid. We hebben niet de mogelijkheid dit bestand/aktie te controleren en elke download valt dus ook onder de verantwoordelijkheid van de aanbieder. PCTuts neemt hierin géén verantwoordelijkheid.

Dat gezegd zijnde hebben we wel vertrouwen in de degelijkheid en goede trouw van @Gouwepeer ...

Ga deze in het oog houden. Kan handig zijn nu ik Zorin OS aan het ontdekken ben. Tot op heden vind ik deze wel beter als Linux Mint die ik hiervoor getest heb. Maar ik kan helaas nog niet veel zeggen, want het is allemaal helemaal nieuw voor mij. De enige ervaring met Linux was Raspberry Pi 4, maar dat is wel eerder pure Linux, wat Zorin OS eerder een lookalike van Windows probeert te zijn.

Terug
Bovenaan