Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat nog even weten of het allemaal gelukt is. Maar let op: Zodra je update naar IE9 werkt alles niet meer. Misschien dat hier ooit een oplossing voor komt ? Ik heb deze nog niet gevonden helaas.
 
ik kan wel een winmail.exe.mui vinden in program files en in program files (i386).

Moet ik deze naar de desktop zetten en de .mui eraf halen?

Als bovenstaande allemaal niet lukt is het dan mogelijk om terug te gaan naar Vista?
 
in de windows.old/program files/windows mail/ staat geen winmail.exe.
Ik heb de windows mail gekopieerd van een andere windows 7 machine en om mijn machine gezet.
Deze geeft de foutmelding:
C:\Program Files\Windows Mail\nl_NL\winmail.exe is geen geldige Win32-toepassing.


Wat kan ik nog meer doen????
 
in de windows.old/program files/windows mail/ staat geen winmail.exe.
Ik heb de windows mail gekopieerd van een andere windows 7 machine en om mijn machine gezet.
Deze geeft de foutmelding:
C:\Program Files\Windows Mail\nl_NL\winmail.exe is geen geldige Win32-toepassing.


Wat kan ik nog meer doen????


Je moet een map Windows Mail van Vista hebben, niet een map van Windows mail van Windows 7.

Heb je een 32 bits versie of een 64 bits versie ? Dan ga ik proberen deze hier te plaatsen.
 
Het is een 64 bits machine.
Ik heb van een andere site ook nog iets (vista windows mail directory) kunnen downloaden.
Nadat deze geinstalleerd had, en het programma uitvoerde kreeg ik geen foutmelding meer, maar werden er honderden winmail processen gestart .... ????

MIsschien dat jouw versie wel werkt.
 
Deze is voor Vista 64 Bits. Eerst even uitpakken en dan alle stappen volgen die ik eerder heb gegeven.
 

Bijlagen

  • Windows Mail.rar
    4.2 MB · Weergaven: 112
Bedankt!
ik ga het proberen.

We zitten echter bijna op het punt om weer terug te gaan naar Vista (Is daarvoor al een discussie voor geopend?), aangezien er ook nog andere 'problemen' verschijnen ...
 
Hi Pluis,
het is gelukt!!
Hoefde alleen het password bij het verzenden nog een keer in te vullen, waarna er weer email verzonden en ontvangen kon worden.
Daarna nog even de contacten verplaatst van de .old omgeving naar de nieuwe en ze kan weer emailen.
Zelfs de door aanwezige subdirectories kwamen langzamerhand een voor een weer tevoorschijn.

Hartstikke bedankt :duimop:
 
Tuurlijk lukt zoiets, ik heb dit al vele keren bij verschillende mensen gedaan, dus waarom zou dit bij jou niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan