Machtigingen voor mijn eigen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in mijn afbeeldingen een map staan met JPG afbeeldingen maar ik kan daar zelf niet aan. Ik ben niet gemachtigd. Bij andere mappen van mijn afbeeldingen is dat geen probleem. Hoe kan ik dat wijzigen?
 

Bijlagen

  • Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    33.8 KB · Weergaven: 150
  • Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    46.7 KB · Weergaven: 145
doe eens een rechts klik op deze map en kies eigenschappen ....klik verder op beveiliging .
in beveiliging dien jij dan op bewerken te klikken en vervolgens op jouw gebruikersnaam te klikken en vervolgens geef jij je hier het volledig beheer over deze map .. bevestigen met toepassen en ok **mogelijk dat een herstart nodig is !

*de vraag is hier echter of jijzelf deze afbeeldingen daar neergezet heb ...
men is ook geneigd om afbeeldingen door te sturen die dus een verborgen text bestand verbergen ..opent men dan deze afbeeldingen word het script dat verborgen is actief ...dus denk 2 x na !
 
Qtex bedankt voor je reactie. Het probleem is dat het gebied waar ik die vinkjes moet zetten niet bereikbaar is. Zie bijlage.

NB: Het zal volgende week pas zijn dat ik nog kan reageren want ik ben een paar dagen weg. (Naar die mensen met hun dikke kop ;) )
 

Bijlagen

  • Naamloos3.jpg
    Naamloos3.jpg
    47.3 KB · Weergaven: 189
de oorzaak dient ergens anders gezocht te worden want jij heb daar immers al het volledig beheer ..
*mensen me ne dikke kop ...bedoel je de Franken !
 
Probleem dient wel bij de beveiliging gezocht te worden.
Men ziet in de screenshot enkel dat je op die betreffende folder volledige rechten hebt, niet op de inhoud! (is alleszinds niet zichtbaar in die positie)
Je dient bij geavanceerde instellingen onder het betreffende account aan te vinken dat die van toepassing is op alle subfolders en bestanden.
 
Je ziet dan onderaan "Alle machtigingsvermeldingen en onderliggende objecten vervangen door overneembare machtigingsvermeldingen van dit object." Dit aanvinken en toepassen. Dan gaat die de inhoud van die folder aanpassen naar gelang de machtigingen zouden moeten staan.
 
DDragon80 bedankt, jij heb me de weg gewezen.
Ik heb wel eerst de bestaande machtigingen moeten verwijderen en dan opnieuw moeten toevoegen. En uiteindelijk is het gelukt.
Badankt en nu mag er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan