Windows 10 Mail in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik sinds kort het mailprogramma van Windows 10. Dit tot grote tevredenheid. Ik kan echter nergens de spellingcontrole vinden. Het programma maakt wel wending van nieuwe of onbekende woorden, maar ik weet niet hoe ik die ofwel kan inbrengen ofwel verbeteren. Weet iemand raad?
 
klik eens op nieuwe e-mail ..
ga naar opties ...ABC spelling en klik op het pijltje ..
in het menu dat er verschijnt dient dus niets aangevinkt te zijn indien je over de spellingscontrole wilt beschikken ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 9 juni 2020_14h13m29s_001_.jpg


*of deze al dan niet werkt is afhankelijk van de instelling onder apparaten >typen
indien onder typen de spellingscontrole uitstaat dan werkt deze ook niet in de mail app.

Ashampoo_Snap_dinsdag 9 juni 2020_14h20m40s_002_.jpg
 
De link van PhilipV naar het artikel van WebSonic is hier niet van toepassing. Dat artikel gaat namelijk niet over de app Mail (standaard aanwezig in Windows 10), maar over het e-mailprogramma Windows Mail, dat enkel en alleen aanwezig was in Windows Vista.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Oeps ... met al die gelijkende maar toch verschillende mailprogramma's uit Windows versies weet ik het niet zo goed meer : vooral omdat ik sedert jaar en dag Outlook gebruik ... :oops::cry::unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan