mailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sedert mijn Telenetadres dat via WLM werkte nu gaat via outlook.com zie ik de mailadressen daar iet
wel als ik wil verzenden via hotmail
maar als ik nijn telenet open om te verzenden iaijn er geen adressen en moet ik de nieuwe manueel iedere keer in "aan " tikken
kan ik ergens mijn hotmaildresen in telenet zetten

ps : die Telenet mail krijg ik niet als eerst permanent in de rij
Hotmail opent altijd eerst
ik kan de volgorde welveranderen maar de volgende keer is Hotmail weer eerst
 
ik begrijp niet wat jij nu bedoeld met ""
als ik mijn Telenet open om te verzenden dan zijn er geen adressen en moet ik de nieuwe manueel iedere keer in "aan " tikken ""

je gebruikt dus outlook en je heb dus jouw Telenet email adres toegevoegd aan outlook ...
nu begrijp ik of eerder heb ik het vermoeden dat jij dan via je Telenet email adres 1 mail wenst te vesturen naar meerdere contacten maar dat jij deze telkens zelf dient toe te voegen ....in verzenden aan ...
vraagje : als jij outlook heb open staan staat daar links onder dan geen snelkoppeling van personen ...

*indien ik hier een mail wenst te versturen naar meerdere personen dan hoef ik enkel maar de eerste letter van deze persoon in te geven .
vb : ik klik op de letter B en al de personen beginnende met een B worden weergegeven ...ik dien dus enkel maar de juiste persoon uit deze lijst te kiezen ..


**zie jij deze snelkoppeling niet van "Personen " dan dien jij deze vermoedelijk via de store op te halen ...(ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of deze app "personen " standaard al aanwezig was en denk dat ik deze ooit via de store verkregen heb )
 
georguy;n230326 zei:
sedert mijn Telenetadres dat via WLM werkte nu gaat via outlook.com zie ik de mailadressen daar iet
wel als ik wil verzenden via hotmail
maar als ik nijn telenet open om te verzenden iaijn er geen adressen en moet ik de nieuwe manueel iedere keer in "aan " tikken
kan ik ergens mijn hotmaildresen in telenet zetten

ps : die Telenet mail krijg ik niet als eerst permanent in de rij
Hotmail opent altijd eerst
ik kan de volgorde welveranderen maar de volgende keer is Hotmail weer eerst

Als ik het goed begrijp werk je enkel met online maildiensten. Windows Live Mail is inderdaad veranderd in Outlook, nog steeds te bereiken via http://www.hotmail.com

Ik zou je adviseren van een offline mailclient aan te schaffen zoals Outlook, Lotus Notes, of iets gelijkaardigs. Dan je accounts in het proggie invoeren en zien of alles deftig binnen komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan