Status
Niet open voor verdere reacties.
Na upgrade van malewarebytes naar versie 3.0.6 en bijhorende update krijg ik steeds een foutmelding.
'Unable to connect the service'
Ik gebruik windows 10, heb een premium versie, en nog nooit problemen gehad met malewarebytes.
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt
Knipsel.JPG
 
wel dit probleem had ik gisteren ook nadat ook hier de versie 3.0.6 1469 verkregen werd ...je dient in de lijst services de Malwarebytes Service opnieuw te starten blijkbaar is deze gestopt geworden .... nadat ik hier de services opgestart had kreeg ik bovenstaande foutmelding niet meer .

Ashampoo_Snap_2017.01.30_14h59m36s_003_.jpg
 
Bedankt, ligt inderdaad aan services, maar...
Computer opgestart, foutmelding en malewarebytes werkt niet.
Heb services opgestart.
service malewarebytes lag aan, service afgelegd en malewarebytes opnieuw opgestart.
malewarebytes geeft terug zelfde foutmelding, maar nu werkt malewarbytes wel.
Computer afgesloten en terug opgestart, herhaling van alle vorige stappen nodig.
Is natuurlijk niet te doen zo, is daar een oplossing voor.
 
ik denk eerder dat jij het installatiebestand versie 3.0.6 opnieuw eens dient op te starten om zo mogelijk foutjes weg te werken ..
via deze link verkrijg je de mb3-setup-consumer-3.0.6.1469.exe en kun je mogelijk ook de foutjes weg werken .
 
Heb de installatie al opnieuw en opnieuw gedaan. in de services geprutst, niks helpt.
Terug de versie 2.2.1.1043 geïnstalleerd en alles loopt prima, database update tot vandaag. Ga voorlopig de versie 3 laten voor wat het is.
Heb donderdag, dinsdag en gisteren al contact opgenomen met de firma zelf, en ondanks ik een betalende premium versie heb reageren die op niks, echt een schande. Als ik een tip over een evenwaardig product krijg stap ik zeker over.
 
das niet de gewoonte van hen om niet te reageren heb jij dan ook je ID en licentie ter controle meegestuurd die jij ooit van hen verkregen heb per mail.
*enerzijds nu je de 2.2.1 draait en deze doet het dus wel kan jij de 3.0.6 in de zelfde map instaleren op de C en verkrijg je dus de 3.0.6 (deze zou dan ook moeten werken )
 
Heb gisteren reactie van hen ontvangen met de raad malewarebytes te verwijderen, een extra programma te draaien om alle resten te verwijderen en na heropstart de nieuwe versie te installeren.
1: Malewarebytes is gewoon niet met uninstall te verwijderen, ook de map in prog files niet. Heb dan de map een andere naam gegeven en plots kon ik die wel wissen. Heb het register opgekuist en hun programma dat alle resten van malewarebytes wist gedraaid.
2: de link gestart die de versie 3 moet installeren, die terug werkt en alle updates uitvoert.
3: Na heropstart computer...................foutmelding services malewarebyte werkt niet......................
4: beslist om voorlopig met een oudere versie verder te doen, terug al die rompslomp doorlopen om versie 3 van de computer krijgen, oude versie opgestart............of toch geprobeerd, want oude versie wil niet meer installeren.
5: terug versie 3 geïnstalleerd.
Als ik in services de malewarebytes afsluit en heropstart, malewarebytes ook heropstart, krijg ik de foutmelding, maar in de achtergrond draait het programma nu wel.............tot ik de computer heropstart.....
Is er iemand met zelfde problemen, of hier een oplossing voor kent?
 
Oorzaak gevonden, F-secure, verwijdert en malwarebytes werkt.
Denk dat dit gebruikt word door telenet zijn antivirus.
Vraagje, als ik windows defender en malewarbytes gebruik, heb ik dan telenet zijn antivirus nog nodig?
 
F-secure heb je niet meer nodig nu je de Malwarebytes 3.0.6 werkende heb gekregen ...
daar boven op indien jij dus ook de Defender wenst te gebruiken dan zal de real time beveiliging van Malwarebytes zelf uit blijven staan ...
je mag de defender en malwarebytes te samen gebruiken ... echter kan je ook de Defender uitschakelen en zodoende enkel met Malwarebijtes werken ..
Malwarebytes komt dan ook vermeld staan in het onderhoudscentrum van Windows .

Ashampoo_Snap_2017.02.05_11h35m15s_001_.jpg
 
Bedankt, zie inderdaad dat netwerk detectie uit blijft, zal defender afleggen.
Heb dit gedaan, maar nu blijft bij malewarbytes 'bescherming op het web' opstarten, maar komt niet aan te staan. Ander probleem nu?
 
mooi dat je deze werkende heb gekregen ....
*je mag Defender aanzetten of een andere antivirus beveiliging gebruiken maar niet de F-Secure , Eset of Bitdefender
*je hoeft echter dit niet te doen ...versie 3.0.6 is dus een volledige beveiliging .


***nu je de F-secure niet meer gebruikt dien je dit ook mee te delen aan Telenet ...
log je in op mijn Telenet en geef aan dat je de F-secure niet wenst te gebruiken ...immers rekenen ze je daarvoor 4€ aan dacht ik !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan