Melding van !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinz46

Steunend lid
Vip Lid
Bij typwerk in welk programma dan ook stopt het inbrengen. Is hinderlijk, wie kan mij hieromtrent goede raad geven. Dank bij voorbaat.
 

Bijlagen

  • photo18850.jpg
    photo18850.jpg
    16.4 KB · Weergaven: 64
Aan Skippy, ik gebruik MC Office 2016, ik denk niet dat het daaraan ligt of het moet van een van de updates komen. Maar goed ik zal het verwijderen en her installeren, ik zal je later iets laten weten. Alvast bedankt voor je reactie.
Aan TUTS; een vb. ben aan surfen op internet, plots verschijnt deze foutmelding en dan je niet meer verder, alles is geblokkeerd, je bent een bericht aan het typen, plots uit het niets verschijnt deze foutmelding, je kan enkel het X aanvinken zodat deze foutmelding van je scherm verdwijnt, dan kan je verder met je bericht af te maken tenminste als de foutmelding weer niet ten voorschijn komt. Is heel vervelend, In ieder geval bedankt voor je reactie, zal het gegeven van Skippy eens uitvoeren, laat je iets weten wat het resultaat is. Grt Heinz46
 
Het is in iedergeval een melding van een language bestand.
Veel progrmma’s gebuiken hun eigen language.dll bestand.
Het vermoeden is dus dat er een conflict is.
Misschien ooit eens een andere tekstverwerker geinstallerd dat niet goed verwijderd is. Misschien iets van Corel.o.i.d.
 
Aan Skippy : Sorry voor het wachten, maar moest iets uitproberen. De boosdoener is waarschijnlijk mijn oud Corel bestand welk ik sinds vele vele jaren gebruik n.l. "Presentation", heb dit verwijderd en zie daar, de foutmelding zoals hierboven beschreven blijft achterwege.
Aan Tuts : Ik denk dat %TEMP% leegmaken, hierbij nodeloos is, omdat de foutmelding met het hierboven vermelde feit opgelost schijnt te zijn.
Hier zit ik nu, MC heeft destijds Corel overgenomen en de problemen, ja, die zijn voor ons om opgelost te raken.
In ieder geval bedankt :bravo:aan beide Heren voor de hulp en raadgeving die ik van jullie mocht ontvangen.
Ik denk dit hoofdstuk te mogen afsluiten, close
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan