Office melding Word opslaan stack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick.S

Steunend lid
Vip Lid
Met een vzw hebben opslag via stack https://www.transip.be/ .
Als ik een office word bestand wil opslaan dan komt er altijd deze melding (zie afbeelding )
maar in Excel, pp is dat ook
hoe kan ik office instellen dat hij dit niet meer weergeeft
het is op mijn pc ingesteld als netwerkverbinding WebDAV (Server)

1715942897812.png

WebDAV wordt inderdaad niet als veilig beschouwd, en terecht. Zoals daar ook vermeld staat met andere woorden.
Dus, je kan langs die weg dit bestand niet rechtstreeks opslaan.

Wat je kan/moet doen is dit bestand lokaal opslaan, en manueel copieren naar die locatie (al dan niet via WebDAV).
Of een veiligere methode gebruiken om die locatie te koppelen. Maar ik weet niet zo onmiddellijk welke opties voor handen zijn.

Laatst bewerkt:
Ik kan niet zo onmiddellijk informatie terugvinden van die storage bij TransIP. Ik had vroeger ook storage daar, tot ze het betalend gemaakt hebben. Maar ik zie het ook nietmeer in hun aanbod staan.

zonder SFTP zal het waarschijnlijk niet meer werken omdat Stack zijn beveiliging - terecht - heeft opgeschroefd.
Dus ofwel ga je mee, ofwel stop je met het gebruik van Stack.

Deze ziet er wel heel interessant uit. Werkt blijkbaar ook met Yubikey.
Beperking aan de free versie is dat je maar 1 drive kan mappen. Voor deze use case mogelijks bruikbaar?
yes dat is wat ik zocht ik gebruikt het nu en zal het uit testen en zal u laten weten wat ik er van vind .
de andere dat ik vind was met het programma zelf dat je het moest doen nu staat er in deze pc ook een netwerk verbinding

Elke oplossing van die aard staat of valt natuurlijk bij het vertrouwen dat je stelt in die aanbieders.
Hebben we niet al te snel de neiging om er maar vanuit te gaan dat die te vertrouwen zijn ?

nsoftware zit in North Carolina en klopt zichzelf op de borst ja, maar verder ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan