Windows 11 Messenger

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik vind niet de goede manier om Messenger te openen , kan het wel via start en meer slepen het icoontje maar bij openen moet ik blijkbaar iets doen
bij doorgaan kom ik terug naar het vorige ; bij anders aanmelden met account moet ik deze blijkbaar wisselen de acount
is er andere manier
ik heb al de app op mijn smartphone
Schermafbeelding 2025-09-03 125613.png
Schermafbeelding 2025-09-03 125703.png

Schermafbeelding 2025-09-03 125410.png
Schermafbeelding 2025-09-03 125049.png

doe gewoon eenmalig wat gevraagd wordt nl. de gevraagde keuzes maken.
Dat kan enkel in de App en die moet je dus gebruiken daarvoor.

Als je daarna de Messenger start op PC zal de vraag niet meer gesteld worden om naar je smartphone te grijpen. Gebeurt dit toch dan klik je op de link 'hier' onderaan de tekst van dit dialoogscherm.

ik open de app op mijn smartphone en zie daar zeer veel maar wat bedoelt men eigenlijk met " keuze met je Messengerervaring " , waar vind ik dat ?
ik raak niet verder dan dit als ik de app open op mijn smarphone
1.jpg
2.jpg
3.jpg

en er zijn veel Messenger apps icoontjes maar welk download ik het best ?

Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet weet ... onwaarschijnlijk onduidelijk !
Er is niets te downloaden hoor, maar een instelling die je moet updaten, maar ik zou begot niet weten welke ze bedoelen...

Wat er iets mee te maken zou kunnen hebben is een een van de laatste nl. accountcentrum.
Die link helemaal onderaan best eens bekijken.

keuze met je Messengerervaring "
Dat staat boven in je onderste screenshot vermeld. Dat heeft te maken met lokale wetgeving van waar jij je bevindt, want dat kan per regio of land verschillen. Dat heeft normaliter met privacy te maken v.w.b. de AVG/Gpdr wetgeving en soortgelijke voor Amerika bijvoorbeeld.
Waar je dat moet doen is niet zo eenvoudig te zien, maar het zit in dat zwarte scherm, dat screenshot in post #4.

Daar staat ook bij "Beheer je gekoppelde ervaringen". Dat is wat ze bedoelen. Omslachtig en onduidelijk. Maar waarom gemakkelijk maken als het ook moeilijk kan moeten ze gedacht hebben.

En dan bij je persoonlijke gegevens denkelijk controleren of je het juiste land gekozen hebt en zo.

Zelf gebruik ik de messenger app op de telefoon (heel af en toe) en verder ook heel af en toe gewoon in Facebook want van daaruit kun je hem ook openen. Ik gebruik ook al whatsapp en de pc app daarvoor omdat ik die veel meer gebruik. Messenger al bijna nooit meer.

Maar da's natuurlijk voor iedereen anders. Misschien kom je met bovenstaande uitleg wat verder.

dag Black Tiger en Philip V , gevonden wat je bedoelde en aanwees , maar wat moet je daar dan allemaal doen bi "beheer je gekoppelde ervaringen " , moet je daar iets bevestigen of aanklikken of veranderen , het geen ik zie lijkt me allemaal juist

Terug
Bovenaan