Social Media Chatberichten van marktplaats verschijnen niet of verdwijnen uit messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien ik chatberichten verstuur aan een verkoper op marktplaats (facebook) dan komen deze in Messenger staan, maar zodra ik Messenger afsluit zijn die berichten ook allemaal weg. Tenminste op de pc via de site facebook, dus niet via een app.
Op de smartphone en via het los te downloaden Messenger voor pc staan ze ook nog maar daar zie ik enkel de naam aan wie ik het stuurde en mijn vraag. Wil ik naar de advertentie moet ik deze zelf terugzoeken, terwijl die in eerste instantie bovenaan in het chatvenster van Messenger staat en daar kan op geklikt worden.
Ik heb verschillende browsers geprobeerd en bij allen is het hetzelfde.
Hoe is het op te lossen dat mijn chats in Messenger blijven staan zoals ze er staan net wanneer de chat verzonden is?
Is het normaal dat ik soms eerst mijn naam in een chat tittel zie staan en andere keren de naam aan wie de chat verstuurd is?
Is het normaal dat je vanuit de app niet rechtstreeks naar de advertentie kan gaan voor dewelke je een chat verstuurd hebt?
Hoe komt het dat ik bij sommige chats alleen nog maar mijn naam zie staan in de tittel en zelfs geen afbeelding van die waar de vraag aan gesteld is?
 
op ik kan niet op al uw vragen antwoorden . ik geen zicht op, omdat ik niets koop op marktplaats. maar de chatberichten van marktplaats vind je hier terug
https://www.messenger.com/marketplace/

1704219048315.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan