.mfc bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
heb software van kruidvat afgehaald om een fotoboek te maken, je maakt dan heel het boek, me tekst duurt een paar uur en op het einde zegt het programma
zie foto


5be8bad3d7b66-niet_kunnen_opslaan.png


help please het is dringend het is voor een cadeau voor binnen twee weken

thanks

ed
 
mdc1756;n235920 zei:
heb software van kruidvat afgehaald om een fotoboek te maken, je maakt dan heel het boek, me tekst duurt een paar uur en op het einde zegt het programma
zie foto


5be8bad3d7b66-niet_kunnen_opslaan.png


help please het is dringend het is voor een cadeau voor binnen twee weken

thanks

ed

Op de foutmelding staat het volgende adres: C:\Users\Gebruiker\Pictures\foto's Jan.mcf

Als je links in de structuur kijkt staat de map met de foto's in: Deze pc - Afbeeldingen en dan de map foto's Jan

Zorg ervoor dat de foto's op de juiste plaats staan of zoek in uw programma naar "deze pc - afbeeldingen - foto's Jan"
 
ja, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb het programma ook zelf eens met een foto van mij gedaan en naar mijn documenten opgeslagen en het ging ook niet
de oplossing ligt bij de beveiliging van windows defender: je moet aan de windows defender controlled folder access toegang geven dat het programma daar mag staan, dit staat onder de instelling malware en dan app toevoegen, je moet dan de exe file van het kruidvat toevoegen en dan gaat het wel.

Misschien hebben anderen hier wel ook iets aan maar het probleem is opgelost, alvast bedankt voor je antwoord.

greetz

ed
 
Raar dat Windows Defender een App om een fotoboek te maken van het kruidvat aanziet als een potentieel virus. Dat is me toch wel een rare kwiet van een programma hoor. Ik ben hem lichtjes aan beu aan het worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan