Office Microsoft 365 Family : hoe te beheren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze formule gekozen om in totaal 6 TB opslag te kunnen hebben.Heb dus 5 andere personen 'gedeeld'.Ik kan echter nergens op mijn pc een overzicht zien van deze personen ,inclusief opslag.
Dank.
 
Er is 1 TB per persoon. Als je dus aanlogt krijg jij dat te zien - de andere 5 krijgen elk hun 1 TB te zien.
Aangezien je waarschijnlijk slechts met 1 account aanlogt op je PC zie je die 5 andere niet ...
 
Ik heb dit niet, maar zie jij als eigenaar nergens de andere gebruikers niet, met hun data dat ze nog over hebben? Zou mij toch ergens logisch lijken dat jij dat als eigenaar moet kunnen zien.
 
IK koop deze formule , maar kan ze niet gebruiken ?Hoe op te lossen ?
Je hebt gewoon de verkeerde formule gekocht omdat je er iets wou mee doen waar het niet voor bedoeld is ... en volgens mij wist je dat ook wel.
De formule is bedoeld voor een groep mensen en niet om alle zogezegd gedeelde volumes door één en dezelfde persoon te laten gebruiken. Zo commercieel dom zijn bij MS nu ook weer niet hé ...
 
De formule heet duidelijk 'Family'.Ik heb een vrouw en twee kinderen die totaal niets willen qua data , wel met de software.Waarom zou ik die niet kunnen beheren ?Ik betaal dat toch ?
 
zie bericht #5
ga je er niet akkoord mee leg jij je beklag neer bij Microsoft ..
wij pctuts of eender ander forum kunnen je niet helpen met hetgeen jij wenst te behalen !

*ik denk dat indien jij de volle 6TB wenst te behouden (lees beheren ) dat jij deze dan met niemand dient te delen .. echter las ik eerder dat het delen automatisch gebeurt na het installeren (lees ingebruik nemen) van de Office 365 family...m.a.w. wil jij de volle 6TB dan mag niemand anders de Office365 family gebruiken ..!
 
De formule heet duidelijk 'Family'.Ik heb een vrouw en twee kinderen die totaal niets willen qua data , wel met de software.Waarom zou ik die niet kunnen beheren ?Ik betaal dat toch ?
Wel duidelijk omdat als je iets koopt voor je familieleden het dan ook voor hen bedoeld is ... en niet voor jou. Zinloze discussie, je voelt ook wel dat je MS probeerde te belazeren door een Family te kiezen die je eigenlijk zelf wil gebruiken omdat dit goedkoper is. Het heeft géén nut het licht van de zon te ontkennen, hé !

Je vrouw en 2 kinderen zijn waarschijnlijk ook wel in staat dat zelf te beheren want volgens MS en alle wetgeving hebben zij ook recht op privacy.
Ik lees dat je je Family op elk moment kunt omzetten in een formule met véél TB's en helemaal voor jou alleen : dat doe je dan best ...
 
Oude topic maar dit is wat de OP zocht vermoed ik. Was zelf ook naar die info opzoek nl. En kwam hier eerst terecht dus dacht dit hier even te plaatsen, van Microsoft site:

"Waarom zie ik slechts 1 TB voor Microsoft 365 Family?

Met een Microsoft 365 Family-abonnement krijgt u in totaal 6 TB opslag: dat is 1 TB (1000 GB) per gebruiker.

U kunt uw totale opslagruimte delen en gebruikmaken van meer dan 1 TB door mappen te delen tussen gebruikers en de gedeelde mappen toe te voegen aan uw eigen OneDrive.

Als u uw Microsoft 365-abonnement wilt beheren, gaat u naar uw Microsoft-accountportal."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan