Windows 10 Microsoft store

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een app wil downloaden, krijg ik de melding: is is bij ons iets mis gegaan. Probeer het opnieuw. De melding blijft komen
 
1584990977038.png
 
Heb ik ook al gehad, en dan vergeet ik het gewoon voor een paar dagen. En daarna lukt het vaak wel.
Voor één keer is de Microsoft foutmelding ook juist en dus letterlijk te nemen ... ;)
 
heb hier géén problemen vast gesteld...
jij bent al eigenaar van deze app .. jij dient bijgevolg eerst aangemeld te zijn in de store en vervolgens klik je op de 3 horizontale puntjes en je kiest om naar jouw bibliotheek te gaan.. klik verder op "alles in bezit " als deze al aanwezig is op je pc staat er "starten "vermeld ... is deze niet aanwezig staat er "installeren" vermeld ..
 
ik had deze een 10 minuutjes geleden geinstalleerd .. heb deze zojuist verwijderd om deze daarna terug te installeren ..dit gaf hier géén probleem ..
ben je draadloos verbonden of eerder bedraad ..!
*zelfs op de virtuele Windows10 pro kon ik deze installeren ..
 
  • Inloggen in de Store is niet noodzakelijk, enkel als je gebruik wil maken van de synchronisatie en/of gebruik van de app op meerdere toestellen die syncroniseren ;
  • net gedownload in een VM, zonder in te loggen - download was niet snel
  • installatie verliep zonder enig probleem.
Dus ik denk dat je eens goed moet nakijken waar je het al geinstalleerd hebt staan ...en ev. daar op dat toestel eerst verwijderen.
 
ik had deze een 10 minuutjes geleden geinstalleerd .. heb deze zojuist verwijderd om deze daarna terug te installeren ..dit gaf hier géén probleem ..
ben je draadloos verbonden of eerder bedraad ..!
*zelfs op de virtuele Windows10 pro kon ik deze installeren ..
Het is niet omdat het bij u lukt Q dat het daarom ook met zekerheid bij TS zal lukken he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan