Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb dit jaar 100 vierkante meter moestuin eens stond dit vol aardappelen nu verschillende groenten. ( allemaal bio )

IMG_0887.jpg

IMG_0888.jpg

IMG_0889.jpg

IMG_0890.jpg

IMG_0891.jpg

IMG_0892.jpg

IMG_0893.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_0895.jpg

IMG_0896.jpg

IMG_0896.jpg

IMG_0898.jpg

IMG_0899.jpg

IMG_0900.jpg

IMG_0901.jpg

IMG_0902.jpg
 
ah geweet het deze morgen om 6.45 weesten onkruid trekken 100 winter prei weesten zetten en om 11 uur had ik gedaan.
 
Lijkt mij een tijdrovende hobby waar ik geen geduld voor zou hebben.

Maar het verzet wel de zinnen. Terwijl je er mee bezig bent draait het daarboven op volle toeren.
Teveel met het kopje bezig zijn kan je leegzuigen. Vroeger sprak men van "Computeritis"
Ik ben eenmaal geveld geweest erdoor. Dagen aan een stuk foutzoeken in een dosprogram was er de oorzaak van.
Ik zag niets meer, hoorde niets meer en kon alleen maar met de ogen toe op bed liggen. Alles kwam er voorbij..... ontzettende listings liepen in mijn gedachten verder.
Het duurde bijna 8 uur tot ik weer op de wereld was. Toen heb ik gezworen dit nooit meer zo ver te laten komen.
Dus, de zinnen verzetten met zo iets nuttigs is het beste wat je kan doen tussendoor.
Trouwens, prachtig hoe alles erbij ligt. Doe zo verder.
 
Ik ben meestal met vele dingen tegelijk bezig, soms wel tientallen. Ik geniet daar van en zou niet zonder kunnen.

Tuinieren is niet mijn hobby, nooit geweest eigenlijk, al woon ik dan wel midden tussen de groente en fruit bedrijven en is het een erg agrarisch gebied in mijn streek.

Ik heb al moeite om het kleine stukje tuin om mijn huis te verzorgen. Ooit heb ik wel eens de gedachte gehad om alles te laten asfalteren zodat ik nooit meer onkruid hoeft te wieden.
 
Ja, hier ook hetzelfde. Mijn tuin is niet lang en ook niet breed. Maar hij is ontzettend hoog.
De boerenstiel ligt mij ook helemaal niet. En ja, het grootste gedeelte bij ons is terras.
Maar ik vind het wel mooi om naar te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan