Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal,ik zit dus met een probleempje waar ik maar niet uit geraak,ik had overlaatst een laptop gekocht,en wou er andere windows op smijten,mijn broer zegt:zet je drivers op een usb-stick,zo gezegt,zo gedaan,na dat dus alles gewist(geformateerd),maar nu krijg ik dus mijn drivers niet meer geinstalleerd,en geen drivers is geen internet toegang natuurlijk,wat doe ik dan verkeerd of moet ik doen???
 
hoi het is niet aanbevolen om in iemand anders zijn topic , uw eigen probleem voor te leggen ,daarom heb ik u een eigen topic gestart !
gelieve daar dus in de toekomst rekening mee te houden ..

vertel ons eerst eens welke versie er eerst op stond en of het om een merk laptop gaat bijv: acer , dell of hp
welke versie je er nu op gezet heb en hoe !
hierbij bedoel ik dan heb je een totaal nieuwe instal gedaan met eerst een format van de harde schijf of heb je eerder een upgrade gedaan met behoud van de windows.old map !!!
 
Een laptop gekocht zeg je.
Als het een nieuwe is zal er een versie Windows 7 op staan denk ik. Een veel nieuwere besturing bestaat op dit moment niet behalve een testversie van Windows8, tenzij je een uitgebreidere Windows 7 er op wilt hebben. ( b.v. van Home naar Premium )
Er zal ook een recovery schijf of disk bij horen met alle drivers. Misschien wel een driver CD en een schijf met de besturing.

Heb je een tweede hands laptop gekocht met een oudere besturing, dan geef je wel erg weinig info om je verder te helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan