Opgelost MP3 op stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , zou iemand hier een oplossing kunnen bedenken ?
ik krijg via We Transfer muziek doorgestuurd van ong een uur in MP3
ik download het , dat gaat naar download dus , en vandaar zet ik het op een stick
nu speelt die stick op de PC en op de Smart Tv , maar niet op de draagbare radio en de audioinstallatie die nochtans ook MP3 kunnen afspelen
hoe zou dat komen ?????
 
Staat dit een map of is het gewoon deze MP3?
dag staat in een map
maar ik denk per ongeluk de oplossing gevonden te hebben ...
ik formateer mijn USB sticks altijd met NTFS als ik iets nieuws opneem van filmfragmenten en dat stond nog zo , nu heb ik eerst geformateerd met FAT32 zoals vroeger en de muziek heropgenomen en dat speelt nu wel op de radios
toevallig f niet maar het lukt
zal wel een reden zijn dat verschil met NTFS en FAT32 , toch ?
 
Als je hardware wilt gebruiken zoals TV, radio's of andere... gebruik je altijd FAT32 (of een andere FAT afhankelijk van de compatibiliteit). NTFS is eigenlijk iets eigen aan Microsoft. Zullen nietveel apparaten zijn die daarmee overweg kunnen.
 
Als je hardware wilt gebruiken zoals TV, radio's of andere... gebruik je altijd FAT32 (of een andere FAT afhankelijk van de compatibiliteit). NTFS is eigenlijk iets eigen aan Microsoft. Zullen nietveel apparaten zijn die daarmee overweg kunnen.
dank u
ik weet dat ik dat formateren om een of andere reden heb moeten veranderen naar die NTFS , maar niet helemaal juist meer waarom ( sorry ) en dat heb dat zo laten staan dan
maar bedankt om je uitleg
hou er rekening mee
 
Als je een format doet met fat32 , kan je geen bestanden groter dan 4Gb er op plaatsen. Dus een forse MKV film lukt niet. Dit was vermoedelijk de reden dat er NTFS op stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan