Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

als ik een mp3 van internet afhaal dan wil ik die altijd naar dezelfde map opslaan maar ik moet telkenmale klikken van downloads, documenten, mp3 etc,
kan ik niet altijd rechtstreeks in dezelfde map terechtkomen
ik weet dat dit kan maar ben de stappen vergeten
help iemand?

greets

ed
 
downloads die je dus van internet afhaalt komen dan normaal gezien ook in de map Downloads terecht tenzij anders aangegeven ..
-haal ik bijvoorbeeld een mp3 op via de gemistedownloader dan kan ik in dat programma zelf aangeven waar ik deze mp3 wenst op te slaan .
 
ik kleef de mp3 link in offliberty en dan moet ik hem rechts klikken en opslaan maar ik kan bv geen vaste plaats aangeven, ik weet dat je een vaste map kan aanmaken ook voor andere downloads maar hoe weer?
alles goed Qtex lang geleden niet?
 
Ik denk dat je wilt dat standaard de Downloads in een andere map komen ?
Zo'n instelling zal per browser verschillend zijn.

Bij Internet Explorer kun je dit hier instellen. Gebruik de Ctrl en de J toets. Er opent een schermpje en dan zie je linksonder staan Opties. Klik daar op en je kunt hier dan een andere standaard locatie kiezen waar je de Downloads wilt opslaan.
Kan erg handig zijn als je een te krappe SSD C schijf hebt met besturing en prog's die bijna vol is en nog een bijna lege normale D schijf van 1Tb.
 
fijne nota skippy maar ik gebruik firefox en de ene keer gaat hij naar de map downloads de andere keer ergens anders
ik weet dat je een vaste map kan aanmaken waar je bv de mp3's van het net kan naar toe laten gaan
ed
 
als je de Firefox open heb staan klik je op de drie streepjes je opent hiermee het menu
kies opties en in de tap algemeen kun je vervolgens bepalen waar je de downloads bewaren wilt ...
aangezien je dus enkel de mp3 naar een bepaalde map wenst te plaatsen dien je best voor de optie te gaan waar je dus telkens gevraagd word waar je de download wenst te bewaren ... standaard is dit de map Downloads
 
Zelf gebruik ik FreeDownloadManager, die kent voor bepaalde bestanden vaste locaties.
Daarnaast weet ik dat in Chrome het zo is dat hij de laatste locatie onthoudt.
Dus als ik iets download komt hij standaard met de locatie van de vorige keer.
Ik laat altijd "zelf kiezen waar" aan staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan