msn video streaming geluid ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cdadanny

Geregistreerd lid
wanneer ik IE8 of google chroom open en via MSN video filmpjes wil bekijken heb ik wel wel beeld , maar het geluid is hakkelend en happerend en zoals te horen in het voorbeeld. Bij Safari webbrowser gaat het wel. Waar loopt het fout ?? [video]http://www.mijnbestand.nl/Bestand-STTOYFESDVRY.mp3[/video]

pardon ?

pardon ?

Het zou ook aan de server kunnen liggen waar de filmkes opstaan.

wat is dat voor een oplossing. heb je de vraag wel gelezen ? safari gaat wel , dus het moet dan toch ergens een instelling in de browsers zijn. Bij safari zie ik dat die flash 10 gebruikt. ie8 gebruikt silverlight of zoiets .

mvg

Oeioeei niet goed gezint vandaag ?
Dan moet je ook flash voor ie gebruiken.

Laatst bewerkt:
nog eens pardon

nog eens pardon

Oeioeei niet goed gezint vandaag ?
Dan moet je ook flash voor ie gebruiken.

ja hoor toch wel , maar als iets niet werkt en ik vind het niet begint alles op mijn zenuwen te werken . maar serieus ... hoe verander ik dan naar flash , want als ik met de rechterknopmuis op msn video scherm klil , zie ik alleen maar silverlight ... mvg en sorry hé

intussen is dit ok , ik heb eerst silverlight verwijdert , en dan flash geinstalleerd. Maar silverlight heeft de neiging zich steeds zichzelf te willen installeren. ik heb wel win7 ultimate x64. alvast bedankt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan