Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een stick met muziek die ik gebruik in de auto. Maar heel vervelend, sommige liedjes hebben merkelijk minder volume.
Welke soft is het best om een reeks met muziekbestanden eenzelfde volume te geven?
 
je kan daar de gratis versie van mp3gain voor gebruiken ...


[video=youtube;g-mSaU9ISrQ]https://www.youtube.com/watch?v=g-mSaU9ISrQ[/video]

*de opvolger van de mp3gain is de mp4gain en deze kan dus meer dan enkel mp3's bewerken maar deze is niet gratis ...deze kost je 40$
 
wellicht bedoel je Album Art Downloader
Het komt in de praktijk nogal eens voor dat muziek- en MP3-tools niet de juiste cover - die hoort bij de muziek die je hebt gedownload - kunnen vinden.
In zo’n geval kun je natuurlijk zelf het internet afstruinen in de hoop de juiste cover alsnog ergens te vinden, maar je kunt ook een speciale tool zoals Album Art Downloader XUI gebruiken.
Deze tool zoekt in 30 verschillende bronnen tegelijkertijd.
De update-functie van het programma breidt deze lijst voortdurend uit.
Als Album Art Downloader XUI het niet kan vinden, hoef je niet verder te zoeken.
Meer kun je niet doen om je cover-verzameling zo volledig mogelijk te houden.
* Klik met de linkermuisknop op een cd-cover en houd de knop ingedrukt, om de cover in de originele grootte te kunnen bekijken
 
Ik zoek niet zozeer de originele cover, dan wel een eigen afbeelding op een liedje zetten. Vb. Mijn vrouwtje noemt Marie-Anne. Ik zou graag een foto van haar (als verrassing) zetten op het liedje "Liedje voor Mary Ann."
Onder tussen heb ik het Hier gevonden.
Dit lukt perfect.
 
jouw link in bericht #5 verwijst nog thans naar de TagScanner 5.1.550 ( een verouderde versie dus ).

Ja, ik was nog aan het testen toen Uw bericht #6 doorkwam. Heb opnieuw een zoekopdracht gedaan en kwam daar terecht. Als je onderaan die pagina op TagScanner 5.1.550 klikt, ga je naar de pagina waar je de versie 5.1.668 ophaalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan