Software niet gevraagd programma

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een probleem met een programma dat ik niet heb gevraagd. Ik heb er enkele screens van genomen. Ik weet niet hoe ik dit kan verwijderen. Deze morgen is plots deze brouwser zonder mijn weten ook geïnstalleerd.
Weet iemand raad aub?

Bijlagen

• forum1.png
    forum1.png
    151.6 KB · Weergaven: 36
  • forum2.png
    forum2.png
    18.1 KB · Weergaven: 35
  • forum3.png
    forum3.png
    9.1 KB · Weergaven: 31
  • forum4.png
    forum4.png
    84.1 KB · Weergaven: 34
  • forum5.png
    forum5.png
    101.4 KB · Weergaven: 34
Ik heb een probleem met een programma dat ik niet heb gevraagd. Ik heb er enkele screens van genomen. Ik weet niet hoe ik dit kan verwijderen. Deze morgen is plots deze brouwser zonder mijn weten ook geïnstalleerd.
Weet iemand raad aub?
U hebt dus zomaar, zonder het te weten, een Chinees AV-programma geïnstalleerd...

360 Total Security is een gratis antivirus- en systeemoptimalisatiesoftware van het Chinese bedrijf Qihoo 360, die bescherming biedt tegen malware, virussen en online bedreigingen met meerdere detectie-engines, waaronder die van Bitdefender en Avira, samen met functies voor het opschonen en versnellen van je pc en browserbeveiliging. Het wordt geprezen om zijn uitgebreide functies, zoals anti-ransomware, sandbox en een firewall, maar gebruikers geven aan dat het soms lastig te verwijderen kan zijn en er zijn vragen over de privacy van het Chinese bedrijf.

Terug
Bovenaan