Smartphone kan niet veriferen

BertjeV

Steunende VIP
Vip Lid
ik had graag in gmail op mijn smartphone galaxy A13 mijn hotmail mailadres toegevoegd.
ik kan wel mijn mailadres ingeven. daarna word er een mailtje gestuurd naar mijn pc, met een code die ik uiteraard moet invoeren op de smartphone.
daarna krijg steeds de foutboodschap KAN NIET VERIFIEREN
de mailbox is dan niet toegevoegd.
hoe los ik dit op?
bij mijn andere gmail accounts krijg ik deze boodschap niet, en werkt alles direct.

er is dus iets mis met de poging tot verbinding die je smartphone probeert uit te voeren ..
Dat kan de server-settings zijn, je wachtwoord, etc...

Er is maar één mogelijkheid : alles grondig nakijken.

ga naar Instellingen >> Accounts en back-up >> Accounts beheren
Voeg daar die account eens toe of kijk of hij er al aan toegevoegd is!

Bij Gmail moet je dit kiezen voor Hotmail

1788880747990.jpeg

Anders probeer eens de Outlook-app

• Een oud Hotmail-account is vandaag gewoon een Microsoft-account met Outlook.com als maildienst. Je kunt dus nog altijd inloggen met je @hotmail.com-adres en hetzelfde wachtwoord gebruiken. (Microsoft Support)
  • Nieuwe @hotmail.com-adressen kunnen niet meer worden aangemaakt. Microsoft laat bij nieuwe aliassen alleen nog een nieuw @outlook.com-adres toe; @hotmail.com, @live.com en @msn.com kunnen niet meer als nieuwe alias worden gekozen. (Microsoft Support)
  • Er is wel één belangrijke waarschuwing: Microsoft zegt dat een oud account kan worden verwijderd wanneer je er meer dan twee jaar niet mee hebt aangemeld. (Microsoft Support)
  • En als je een bestaand @hotmail.com-adres als alias verwijdert, is dat definitief: Microsoft laat hetzelfde adres daarna niet opnieuw aan een Microsoft-account koppelen. (Microsoft Support)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan