Windows 11 Niet zichtbaar mee opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik heb het voor elkaar gekregen dat een klein programmaatje gelijk bij de opstart van Windows 11, mee opstart en zichtbaar wordt op het bureaublad. Dat laatste was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, want ik wil het programma wel direct kunnen gebruiken, maar het hoeft niet direct zichtbaar te zijn op het bureaublad. Liever niet zelfs. Ideaal zou zijn, dat het programma wél mee opstart, maar niet zichtbaar actief wordt. Ik weet echter niet hoe ik dat voor elkaar krijg en...... of dat überhaupt mogelijk is. He t zou fijn zijn, wanneer iemand mij kon helpen om dat voor elkaar te krijgen.Ik ben benieuwd en zou dat nog graag horen.
Vriendelijke groet,
Cor Jansen

Oplossing
Vaak is dat een item in de instellingen van een programma. Als de mogelijkheid er is om op te starten 'minimized' of zelfs helemaal in de taakbalk staat dit meestal als een optie in de instellingen van het programma.

Zoniet, open de properties/eigenschappen van het opstartbestand of de shortcut met rechts klikken.
en pas dit aan naar 'Minimised'.

1656486983517.png
Vaak is dat een item in de instellingen van een programma. Als de mogelijkheid er is om op te starten 'minimized' of zelfs helemaal in de taakbalk staat dit meestal als een optie in de instellingen van het programma.

Zoniet, open de properties/eigenschappen van het opstartbestand of de shortcut met rechts klikken.
en pas dit aan naar 'Minimised'.

1656486983517.png

Oplossing
Antwoord aan Qtex, het is het programmaatje Quick texpaste (om korte tekstfragmenten te genereren) een gemakkelijk en handig programmaatje en gratis bovendien en Philip; je had gelijk, het was een instelling in het programma zelf. Ik heb die instelling geactiveerd en het programma werkt nu helemaal naar wens. Nog zeer bedankt voor jullie reactie en hulp. Groetjes,
Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan