nieuw "oud lid"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een clean instal kon ik niet meer inloggen bij PC-tuts, dan maar een nieuw account gemaakt. Want ik ken PC-tuts al jaren. Ik ben een 76 jarige PC liefhebber.
 
In ieder geval "Welcome Back"

Wilt u uw oude account terug ? Dan moeten wij wel uw oude accountnaam weten om hiermee iets te doen.
Of wilt u verder onder de nieuwe naam.
 
Wij kunnen u een wachtwoord reset sturen, maar dan moeten wij wel weten om welk account het gaat en het door u opgegeven emailadres van uw oude account moet natuurlijk nog bestaan.
 
Dat is jammer.
Als u het emailadres weet waarmee u zich toen heeft geregistreerd kunnen wij opzoeken welk account daarbij hoort.

Als u ook dat niet meer weet dan kunnen wij hier niets meer mee doen en zal u verder moeten gaan met het nieuwe account.
 
Dat is jammer.
Als u het emailadres weet waarmee u zich toen heeft geregistreerd kunnen wij opzoeken welk account daarbij hoort.

Als u ook dat niet meer weet dan kunnen wij hier niets meer mee doen en zal u verder moeten gaan met het nieuwe account.
@Skippy Als hij nog weet heeft van gemaakte topics , kunnen we zijn gebruikersnaam zo wel nog achterhalen :).
 
niet slim van je om zomaar je email adressen kenbaar te zetten jij wilt blijkbaar veel gespamt worden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan