Mac OS nieuwe besturing installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
LS.. Niet vloeken aub.
Ik werk op een kringloop en krijr toch wel regelmatig mooie systemen binnenn die we terug naarfabrieksinstellingen zetten en dan voor minima prijs te koop aanbieden.
Mooi dat we zo "circulair" werken tegenwoordig toch?

Maar een mac / apple is onmogelijk omdat we niet kunnen inloggen ????.
Is er een manier om alles te wissen en een nieuwe besturing op te zetten zonder inlog naar apple ??

Windows is dat "zo" gepiept maar aple imac mac lukt het gewoon niet.
Mensen lachen ons uit dat een grote apple nu windows op staat maar wat wil je dan als die niet kunt fabrieks nieuw maken?


Ik ben maar een simpele oude die windows kent maar dit systeem niet vandaar dat ik de geleerden hier dit voorleg.

HELP.
 
Probeer het eens met AnyFix - iOS System Recovery. Dit uiteraard op een PC installeren.
Ik heb hier een Free versie en heb al meerdere iPads volledig kunnen terugzetten naar de fabrieksettings.
Volgens mij werkt dit ook voor iPhone iMac of en andere Apple systemen, maar dat zou je zelf even moeten proberen.
Je moet het wel aan een PC met iTunes hangen via een USB kabeltje.
 

Bijlagen

  • anyfix-ios-system-recovery-en-setup.rar
    1.9 MB · Weergaven: 148
  • Leuk
Waarderingen: cve
Heb ook even gezocht voor wat uitleg.
Volgens mij was het Reset Device, maar het is al weer enige tijd geleden dat ik dit gebruikt heb.
Gewoon proberen dus.

 
Bij oudere toestellen, vóór M1, kan het met IC (de)soldeerwerk en herprogrammeren van dat IC.
Heb het zelf nog niet gedaan, is me nog geen aangeboden, maar wil best wel eens eentje proberen te unlocken.
 
Laatst bewerkt:
Beste quit, is iTunes ook gratis, of dien je daarvoor te betalen?
Lijkt mij best wel handig als je eens een macbook of imac binnen hebt.
Beste cve, iTunes is gratis via de App Store van Microsoft binnen te halen.
Maar nogmaals. ik heb het alleen succesvol gebruikt voor een aantal iPad's.
Voor andere Apple hardware is het proberen of het daar ook werkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
deze is zonder login van gebruiker ..... :


[ cmd ] + [ R ] gelijktijdig ingedrukt houden, mac aanzetten ..... uiteraard met internetkabel/wifi aangesloten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan