Ipad Nieuwe glas geplaatst in ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Heb mij vandaag eens bezig gehouden een ipad 2017 nieuwe glas te plaatsen totaal kost 30€

IMG_0116.jpg
IMG_0118.jpg


63716476142__465599C7-E6FB-4093-AA4D-0FD0D1AA5A11.jpg
63716477302__76720316-ADD9-4765-A14C-18C07074B280.jpg
 
Leuk is dat hè om te doen.
Voor een iPad heb ik dat nog nooit gedaan, wel voor diverse iPhones en ook andere reparaties uitgevoerd zoals camera's, dockingconnector en batterij vervangen.

Heb je voor een iPad ook zo'n pentalobe schroevendraaiertje nodig ?
 
@Ivan Er is vermoedelijk een sponsor in je buurt die het in no-time voor je zal doen?
Ik vind het maar een enorm geknoei om iPhones en andere portables te herstellen.
Het lukte wel, maar plezant is anders. En dan moet men bovendien nog een forse toolkit aanschaffen.
 
@Ivan
Bravo! Je mag alleszins trots zijn.
Ik vraag me toch nog af waarom men hieraan kan plezier beleven.
Er is in Nederland een gsm bouwer die toestellen maakt met het doel het 'méést herstelbaar' te zijn door de eigenaar.

Ben je voortgegaan op een Youtube demo ?
 
Voorbeelden genoeg te vinden hoor.
Maar zoek wel naar een voorbeeld voor het juiste type, ze zitten meestal weer net een klein beetje anders in elkaar.

 
@Ivan
Bravo! Je mag alleszins trots zijn.
Ik vraag me toch nog af waarom men hieraan kan plezier beleven.
Er is in Nederland een gsm bouwer die toestellen maakt met het doel het 'méést herstelbaar' te zijn door de eigenaar.

Ben je voortgegaan op een Youtube demo ?
Als je het niet probeer zal je het nooit leren.

 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
kan handig zijn deze koppeling:


bedankt voor deze!

 
Mijn bewondering is grenzeloos !!! Op hardware vlak ben ik een absolute kluns hierbij vergeleken !
 
Heb al zo een 20 iphone gedaan waar scherm van kapot was en vraag niets enkel de kosten van scherm.
Maar soms denk ik dan stank voor dank, de vrienden doe ik enkel nog.
En deze dat vroeger geprofiteerd hebben moeten niet meer af komen, wil je dit of wil je dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan