Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste Vrienden ,

Ik heb de HPEnvy dv7-7390eb notebook en ik zou graag mijn 2de schijf vervangen door de Toshiba PX3006E-1HL0 2 TB maar zal die wel passen in de laptop is 15 mm en de andere schijven zijn maar 8 mm
 
hij zal er inderdaad wel ingaan maar indien je deze niet tegoei vast kunt zetten dien je de 7mm speling op te vangen ..doe je dit niet dan kan dit problemen gaan geven !
je kan de speling opvangen door een rubbertje van 7mm op de nieuwe schijf te plaatsen ..!
het kan best zijn dat je deze 7mm dient te verdelen door onder en boven een rubbertje te plaatsen van 3.5 mm ( dus in feite raad ik je dit dan ook niet aan )
je kan beter wel uitkijken naar een juiste maat van schijf indien je de huidige 1Tib schijf wilt vervangen door een 2Tib schijf !
 
Tuts als besturingssysteem heb ik een SSD 250 is als 2de schijf dat ik die wil gebruiken .

Qtex nu heb ik rubbertjes moeten gebruiken voor de 1 TB vast te kunnen steken links en rechts maar de hoogte dat weet ik zo niet , het beste is waarschijnlijk eens laptop opendoen en de diepte meten waar de schijf moet komen .

hier alvast de link van de schijf
 
Neen ik heb eentje hier gemeten e :) maar heb juist de laptop open gedaan en past als een speer ik heb de maten van de site vergeleken en heb nog een klein beetje plaats over dan dus mag ticket gesloten worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan