Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Nova Launcher.


Je hebt een Smartphone, maar het uiterlijk van beeld en hoe alleseruit ziet bevalt je niet. Of je vind dat het allemaal wel beter kan.Dan kan je bv kiezen voor de nieuwste Nova Launcher. Dit is een pureLauncher die ook op eigenschappen mee krijgt van de Pixel en de PixelXL nu de Versie 5 is uitgebracht.
De Versie 5 reflecteert naar hun 5 jarig bestaan en heeft daarvooreen mega grote update gedaan van hun launcher.
Ik draai hem reeds meer als een week en het is een leuke Launcher,met heel veel mogelijkheden en ziet er nog eens zeer practisch uit enje kan er veel dingen in instellen.
Waarom zou je je launcher vervangen. Dit kan namelijk heel jeSmartphone er compleet anders laten uitzien. Bv zoals bij een Huaweiof Honor krijg je een belabberde interface en dat kan je danverhelpen door er een andere launcher op te plaatsen. Dan ziet ook bvje instellingen er kaler uit zonder al die moeilijke en verdokeninstellingen van je smartphone.
Ik had een kale versie, maar ik wou een iets uitgebreidere Launcherhebben, maar geen launcher die mijn hele telefoon moeilijker tebedienen doet in instellingen.
Dan is deze rustige en zeer vlotte launcher iets wat je zoekt.
NovaLauncher is hier te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan