Windows 7 nummers en doodskoppen te zien op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
is daar nog iets aan te doen ? is mijne laptop niet maar van mijn kleinzoon (allee is wel 1meter 80 (lachen))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
format77;n238315 zei:
Nu begrijp ik er niets meer van.Alles terug normaal maar twee antivirus programma's Avira gratis versie (pro) en Norton (30 dagen) ga je moeten verwijderen in Veilige modus en sowieso zullen in Register bestanden
achter blijven. Gratis upgraden zal niet meer lukken ( niet meer geactiveerd kunnen worden) Kijk daarvoor eens op site Microsoft of neemt contact op.
Suc6

ik had die pc opgestart en de norton stond op het bureaublad maar die was niet niet geinstaleerd
heb die dan geinstaleerd (had niet gezien dat de avira er op stond )

ik heb niet gezegd dat er iets abnormaal was , ik had toen die computer nog niet opgestart maar ze zeiden dat er doodskoppen en codes opstonden
 
Qtex zei:
..maar waarom upgraden als je ook voor een verse installatie kunt gaan
,
dat moet ik nog eens gaan vragen dan
wat is verse installatie ? alles word dan verwijderd moet ik dan zien dat documenten en zo op de d zetten programs worden dan ook verwijderd ?
en dat kan moeilijk gratis zijn dacht ik ?
 
bij een verse installatie dien je de Windows 7 licentie te gebruiken …
deze word gecontroleerd en indien deze goed bevonden word dan word de Windows10 geinstalleerd en geactiveerd ….
tuurlijk dien je je voorzorgen te nemen indien je documenten, foto's , muziek en films wenst te behouden … dan dien je deze over te zetten naar een andere locatie ..zijnde een externe media of een andere partitie .
*programma's dien je te herinstalleren indien je kiest voor een verse installatie ..

**kies je ervoor om te upgraden hoef je niets over te zetten alles blijft behouden ook je programma's maar let op deze keuze dien je dan ook aan te geven ..
maak je de verkeerde keuze dan verlies je dat wat je wenste te behouden !
 
raymon;n238316 zei:
ik had toen die computer nog niet opgestart maar ze zeiden dat er doodskoppen en codes opstonden
omdat ze dit tegen u zeiden ...zet je ons op het verkeerd spoor ...je had beter eerst zelf een vaststelling gedaan .
*het is geen ramp maar ga nooit uit van horen zeggen ...
 
format77;n238315 zei:
. Gratis upgraden zal niet meer lukken ( niet meer geactiveerd kunnen worden) Kijk daarvoor eens op site Microsoft of neemt contact op.
Suc6

het is nog steeds mogelijk om gratis te upgraden naar de Windows 10 .. dit is dan ook enkel via het Media Creation Tool te doen met name dan "om deze pc direct bij te werken " (upgrade this pc now ).
heb het zelf vandaag nog toegepast en met succes werd hier een Windows 7 Premium geupgraded naar de Windows 10 home
 
Qtex;n238323 zei:
het is nog steeds mogelijk om gratis te upgraden naar de Windows 10 .. dit is dan ook enkel via het Media Creation Tool te doen met name dan "om deze pc direct bij te werken " (upgrade this pc now ).
heb het zelf vandaag nog toegepast en met succes werd hier een Windows 7 Premium geupgraded naar de Windows 10 home

ik moet dan niets anders doen dan die tool gebruiken (moet ik nog documenten naar op de D schijf zetten
 
je dient zoals ik eerder al vermelde de juiste keuze te selecteren en alles word behouden ...dus dit hangt van u af of je iets wilt overzetten naar de D
vertrouw je je eigen niet dan neem je best je voorzorgen !
 
okido zal het morgen doen ,denk misschien dat het lang gaat duren ik heb de batterij al verwijder om alleen op de stroom te zetten

en sorry voor de verkeerde benen (lachen) ik dank jullie voor mij te helpen (vr)
 
hier duurde het 1 uur en is afhankelijk van het systeem... heb echter al systemen binnen gekregen waar het langer duurde ...het langst was op een Toshiba van toch wel 7 jaar oud en daar nam deze toen toch wel een 4 uren voor dat de upgrade gedaan was ..

*het betreft hier een nieuwe virtuele machine met Windows 7 premium die vandaag werd aangemaakt en via de optie aanwezig in het Media Creation Tool1809.exe "upgrade this pc now" geupgraded werd naar de Windows 10 home*
Ashampoo_Snap_zaterdag 19 januari 2019_16h51m19s_004_.png
*de optie terug naar Windows7 verdwijnt na 10 dagen ...
ook de Windows.old op de C verdwijnt na 10 dagen ..
 
in onderhouds centrum staat er dat er nog antivirus programen staan avira en microsoft securety essential

hoe kan ik zien of die microsoft securety essential wel legaal is ? als hij niet legaal is gooi ik hem eraf

edit : heb nog een vraag op de c schijf heeft hij nog 60 gb vrij is dat genoeg voldoende voor de upgrade
 
de Microsoft security essential is niets minder dan de Microsoft Defener welke opzich een volledige beveiligings suite is....daar boven op zal de Defender steeds meer opties krijgen en gebruiksvriendelijker worden wanneer de volgende versie de 1909 in april word vrij gegeven ...
*je vraag of deze legaal is verbaast me omdat de Defender standaard meegeleverd word in de Windows 10...bij deze mag ik dan er van uit gaan dat de upgrade gelukt is .
**de Avira is in feite nu overbodig geworden ...
 
de Microsoft security essential is niets minder dan de Microsoft Defener

ow dat wist ik niet ik heb microsoft defender op mijne pc staan maar die zie ik niet scannen de
Microsoft security essential die zie ik op de laptop wel scannen , dan zal ik zekers iets over iets gemist hebben

okee ik gooi die avira er af
van die virus programs is dan opgelost (y)
 
de upgrade naar Windows 10 is dus een feit ..
na 10 dagen word de map Windows.old automatisch verwijderd ...en krijg je dus wat meer ruimte op de C
hoe groot is de C eigenlijk ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan