Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien omdat de vraag niet duidelijk gesteld werd. Wat is juist de bedoeling? Die NVMe inbouwen via een adapter of een externe USB-adapter naar een interne SATA SSD? Of gewoon een insteekkaart waar die NVMe in past en zo in de pc inbouwen. Veel mogelijkheden dus graag iets meer duiding.Beste Mensen leuk voor die antwoorden maar dat was niet mijn vraag
Antwoord op die vraag, onmogelijk.....Ik zoek een adaper om een MVMe SSD omtezetten naar een gewone SSD
Ik heb in mijn tweede pc deze adapter zitten met een NVMe van 1 TB, werkt primaMisschien omdat de vraag niet duidelijk gesteld werd. Wat is juist de bedoeling? Die NVMe inbouwen via een adapter of een externe USB-adapter naar een interne SATA SSD? Of gewoon een insteekkaart waar die NVMe in past en zo in de pc inbouwen. Veel mogelijkheden dus graag iets meer duiding.
Zoals @lange pier al zei.Hoi allemaal
Ik zoek een adaper om een MVMe SSD omtezetten naar een gewone SSD
deze NVMe SSd heb ik van Gigabyte zie fotos
Ik heb overal gezocht maar kan er tot nu geen vinden
Wie kan mij helpen
Mijn bedoeling is deze nvme op een normale ssd aansluiting aan tesluiten ,maar ik lees hier dus dat dit niet zou kunnenMisschien omdat de vraag niet duidelijk gesteld werd. Wat is juist de bedoeling? Die NVMe inbouwen via een adapter of een externe USB-adapter naar een interne SATA SSD? Of gewoon een insteekkaart waar die NVMe in past en zo in de pc inbouwen. Veel mogelijkheden dus graag iets meer duiding.