Beeld omzetten van HD naar avi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum.
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een film 80 GB deze heeft subs en speelt ook af op mijn pc.
Nu is dat voor een monitor groot beeld dus ik wil dit naar een kleiner avi bestand omzetten.
Wat ik ook probeer ik krijg de subs niet mee.
Ofwel er is geen optie (geen subs aanwezig) OF ik kan kiezen uit alle andere talen maar niet de NL subs.
Ik probeerde online converter, Wondershare uni converter, Freemake video converter, ConvertX2video lukt niet ConvertX2DVD ook niet. AVS doet het ook niet.
Waarom kun je het bestand wel zo afspelen met de NL sus maar ontbreekt die optie bij conversies??
Iemand een idee hoe ik dit moet doen ?
 
Je verwart 'beeldgrootte' met 'bestandsgrootte'.... Het één heeft niets met het andere te maken.
Je moet dus waarschijnlijk zelfs niet converteren. Je zegt er niet bij in welk bestandsformaat het bestand nu is ...
 
Selekteer filmbestand zodat deze in het overzicht komt om te converteren.
Klik dan op balkje geen ondertitel - Dan op het blauwe balkje toevoegen.
selekteer het ondertitelingsbestand - Voila!
Duk nu op het videobestandje en kijk of de ondertiteling wordt afspeelt. (preview weergave)
wordt er geen ondertiteling weergegeven is het ondertitelingsbestand niet correct!
 
de saga:

begint opnieuw .........
 
Kan je eerst wat meer info geven over merk + model TV en wat voor videobstand? Avi, mp4, x265, mkv of.... ?
Hoe en/of met welke software speel je het af? Rechtstreeks in TV vanaf USB?
Met een extern apparaat, bv Chromecast, media player of streamer? Of...?
Heeft de ondertiteling dezelfde naam als de film? Kan je die eventueel niet handmatig kiezen?
Is het eenmalig of moet je vaker omzetten?

Lees misschien ook de link die @wivy uit #7 al aangaf eens door: Omzetten naar HD tip: #24 en #29
Kodi slikt bij mij alles, nog niks tegengekomen niet afgespeeld wordt en met ondertitels (indien correcte namen).
 
Je verwart 'beeldgrootte' met 'bestandsgrootte'.... Het één heeft niets met het andere te maken.
Je moet dus waarschijnlijk zelfs niet converteren. Je zegt er niet bij in welk bestandsformaat het bestand nu is ...
Sorry . ik heb bijv deze film spiderman 98 GB op film. Maar dat is 2160. Op mijn "gewone" monitor is dat overkill en wil ik op maximaal 4 GB (dvd format?) als MKV of AVI (1280X720) opslaan.
De film draait standaard zonder conversie MET subs af. Wat ik ook probeer ik krijg 2 opties: GEEN NL subs OFWEL ik kan de subs uitkiezen maar daar staat geen NL keuze bij.
Hopenlijk zo duidelijker ?

Gewoon grote film zo klein mogelijk omdat er films zijn die meer dan 100GB zijn en dus overkill zijn voor de pc monitoren, dat is wat ik vraag.
 
Kan je eerst wat meer info geven over merk + model TV en wat voor videobstand? Avi, mp4, x265, mkv of.... ?
Hoe en/of met welke software speel je het af? Rechtstreeks in TV vanaf USB?
Met een extern apparaat, bv Chromecast, media player of streamer? Of...?
Heeft de ondertiteling dezelfde naam als de film? Kan je die eventueel niet handmatig kiezen?
Is het eenmalig of moet je vaker omzetten?

Lees misschien ook de link die @wivy uit #7 al aangaf eens door: Omzetten naar HD tip: #24 en #29
Kodi slikt bij mij alles, nog niks tegengekomen niet afgespeeld wordt en met ondertitels (indien correcte namen).
Ik wil niets afspelen zoals u aangeeft d(dat kan ik ook) maar giga films converteren 100+ GB naar pc (monitor 1920X780) in AVI of MKV MET NL subs
 
Kan je eerst wat meer info geven over merk + model TV en wat voor videobstand? Avi, mp4, x265, mkv of.... ?
Hoe en/of met welke software speel je het af? Rechtstreeks in TV vanaf USB?
Met een extern apparaat, bv Chromecast, media player of streamer? Of...?
Heeft de ondertiteling dezelfde naam als de film? Kan je die eventueel niet handmatig kiezen?
Is het eenmalig of moet je vaker omzetten?

Lees misschien ook de link die @wivy uit #7 al aangaf eens door: Omzetten naar HD tip: #24 en #29
Kodi slikt bij mij alles, nog niks tegengekomen niet afgespeeld wordt en met ondertitels (indien correcte namen).
afspelen gaat best maar om op te slaan op een HD is dat overkill omdat ik films op de pc monitor afspeel. Dus ik wil gewoon 100+ GB terug naar AVI / MKX van ± 4 GB opslaan op de HD. EN NEEN, ik kan de NL subs niet kiezen maar met kodi speelt hij wel zonder kiezen MET NL subs af. Daar zit hem de vraag hoezo wel aafspelen maar niet meenemen met converteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan