Beeld Omzetten naar HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een film met resolutie 3840X2176. 11.6GB groot. Speelt perfect af met ondertitels op mijn pc.
Dit gaat niet op mijn huistv. Die is maar Full HD..
Die probeer ik om te zetten, maar dat lukt me niet. ConvertX2video lukt niet ConvertX2DVD ook niet. AVS doet het ook niet.
Welke soft, liefst gratis, kan dat wel?
Liefst in tijd minder dan een paar uur. ConvertX .... doet er meer als 7 uur over en dan speelt de omgezette film niet meer af op mijn tv.
Graag hulp.
 
@fredjeh dit bedoeld Mik dus:


Nogmaals zelfde fenomeen. Ik heb een film met ondertitels staan op mijn pc. Daar speelt alles normaal af inbegrepen ondertitels.

ondertitels.jpg



Ondertitels formaat webVTT spelen niet af op tv. Niet ook via Kodi. Omzetten van film naar video toont ook geen titels meer. Avs omzetten toont ze ook niet. Alleen te zien op pc.
Hoe krijg ik dergelijke ondertitels in een srt file? Origineel is het een mkv bestand.
 
@Mik MKVToolNix (zie ook #24) al geprobeerd? Daar zou je subs mee uit MKV kunnen halen en opslaan.
Als dat dan WebVTT formaa is even googelen: Convert VTT to SRT en uitkiezen wat je past.

(Tenzij ze in de film ingebed zijn, dan zitten ze in de film zelf en kan je ze niet opslaan maar volgens screenshot zal het wel een apart bestand zijn.)
 
Laatst bewerkt:
 
Je zegt "Liefst in tijd minder dan een paar uur."

Ligt er aan hoelang de film is. Een film van anderhalf uur is met een screenrecorder op te nemen in anderhalf uur plus wat luttele seconden voor het opslaan.
Duurt de film 2 uur zal het met de screenrecorder ook 2 uur duren.

Zie dus antwoord #37
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan