Status
Niet open voor verdere reacties.
opstart duurt heel lang kan niet alle updates uitvoeren en moet dan terugzetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedoel je dat het opstarten van Windows lang op zich laat wachten ..?
werden er update's opgehaald en onder vind je problemen met het configureren van deze update's ?
welke bit versie gebruik je ?
welke foutmelding krijg je te zien ?
welke update's geven problemen ?
je ziet er rijzen vragen op ...geef ons dus meer info zodat we je verder kunnen helpen ...
 
er zijn dus problemen met het configureren van bepaalde updates ....welke zijn deze ?
er werd dus geen antwoorden gegeven op mijn eerdere vragen !
hoe kunnen we dan je verder helpen ...
 
**zoals ik het nu zie dienen er updates geconfigureerd te worden echter heb ik het vermoeden dat jij deze bewerking stop gezet heb omdat deze te lang duurde... of dat de pc zonder stroom kwam te staan en bijgevolg uitgevallen is !
het configureren van de updates gebeurd in 2 stappen ...
stap 1 gaat ongeveer tot een 30% behaald is ...dan herstart de computer zich ... ( je dient zelf niets te doen ..en drukt of klikt nergens op )
de pc herstart zich en stap 2 gaat verder met het configureren tot de 100% is behaald ...
is de 100% behaald dan start de pc verder ook op en kun je weer er mee werken ...
*belangrijk is dus dat je tussen stap 1 en stap 2 de pc niet uitzet ..
*ook belangrijk is het bij gebruik van een laptop dat deze niet zonder stroom valt ...
 
er zijn dus problemen met het configureren van bepaalde updates ....welke zijn deze ?
er werd dus geen antwoorden gegeven op mijn eerdere vragen !
hoe kunnen we dan je verder helpen ...

Security Update for Windows 7 (KB3046482)

Installatiedatum: ‎24/‎05/‎2015 2:49

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80070490

Type update: belangrijk

A security issue has been identified in a Microsoft software product that could affect your system. You can help protect your system by installing this update from Microsoft. For a complete listing of the issues that are included in this update, see the associated Microsoft Knowledge Base article. After you install this update, you may have to restart your system.

Meer informatie:
404 - File or directory not found.

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com


zo zijn er nog 91 updates die mislukt zijn
 
heb jij dan ook het service pack 1 op je pc ...nu je vermeld dat het er 91 updates zijn !

klik op syteem in het configuratiescherm en kijk eens na of daar een vermelding staat betreffende het sp1
plaats desnoods een printscreen !
 
**zoals ik het nu zie dienen er updates geconfigureerd te worden echter heb ik het vermoeden dat jij deze bewerking stop gezet heb omdat deze te lang duurde... of dat de pc zonder stroom kwam te staan en bijgevolg uitgevallen is !
het configureren van de updates gebeurd in 2 stappen ...
stap 1 gaat ongeveer tot een 30% behaald is ...dan herstart de computer zich ... ( je dient zelf niets te doen ..en drukt of klikt nergens op )
de pc herstart zich en stap 2 gaat verder met het configureren tot de 100% is behaald ...
is de 100% behaald dan start de pc verder ook op en kun je weer er mee werken ...
*belangrijk is dus dat je tussen stap 1 en stap 2 de pc niet uitzet ..
*ook belangrijk is het bij gebruik van een laptop dat deze niet zonder stroom valt ...

Neen geen stroomonderbreking alles gebeurt automatisch
 
het is me nu niet duidelijk of het sp1 aanwezig is of niet ..
best dat je dus een printscreen plaatst ...om duidelijkheid te verschaffen ...

indien blijkt dat het sp1 niet aanwezig is dan kun je dus installatie problemen verwachten met de updates die na het sp1 werden uitgebracht ..


**zijn de foutcodes van de mislukte update's allemaal : Code 80070490 !
 
download eens het System Update Readiness Tool.
neem de juiste bit versie !!
en start vervolgens dit tool op ..
voor de windows 7 32 bit neem je deze link
gebruik je de 64 bit versie dan neem je deze link

opmerking :
indien blijkt dat het System Update Readiness Tool het probleem niet kan verhelpen ...
dan dien je de Windows te herstellen met op te starten vanaf de Windows dvd

Ashampoo_Snap_2015.05.23_17h20m44s_005_.png
Als u Windows herstelt, worden uw persoonlijke bestanden of de programma's die op uw computer zijn geïnstalleerd, niet beschadigd.

*ben je in het bezit van deze dvd ?

bron : klik hier
 
download eens het System Update Readiness Tool.
neem de juiste bit versie !!
en start vervolgens dit tool op ..
voor de windows 7 32 bit neem je deze link
gebruik je de 64 bit versie dan neem je deze link

opmerking :
indien blijkt dat het System Update Readiness Tool het probleem niet kan verhelpen ...
dan dien je de Windows te herstellen met op te starten vanaf de Windows dvd

Bekijk bijlage 14344
Als u Windows herstelt, worden uw persoonlijke bestanden of de programma's die op uw computer zijn geïnstalleerd, niet beschadigd.

*ben je in het bezit van deze dvd ?

bron : klik hier

Vannacht heeft ie 1 update gedaan en was vanmorgend direct opgestart.
 
fijn te horen dat er al 1 tje is gelukt maar hoe zit het met de overige 91 dan ...

heb je het System Update Readiness Tool uitgevoerd ?
daar ga ik althans van uit !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan