Status
Niet open voor verdere reacties.
opstart duurt heel lang kan niet alle updates uitvoeren en moet dan terugzetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry dat ik het zeg maar je uitleg is te beknopt ...
bijgevolg dien ik er dus maar een verhaal aan te knopen om het verstaanbaarder te maken ..

je heb dus het System Update Readiness Tool uitgevoerd maar hier geen verbetering vast gesteld ...
en betreffende de overige 91 updates deze worden dan ook niet meer aangeboden ?

ik denk dus dat we eens het volgende dienen te doen ...

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in:
net stop wuauserv en klik op enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .

nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden ....
noteer dat het kan zijn dat je het zoeken naar updates mogelijk dient te herhalen ....

**indien het zou zijn dat de 91 updates zich aanbieden dan deel je deze op in 2 - 3 groepjes
**indien na het ophalen van een groep updates word vermeld om de pc te herstarten dan doe je dit ook om het configureren van deze groep updates te laten gebeuren ....doe zelf geen handeling en laat alles op zijn beloop ...
nadat de stap 2 gedaan is van het configureren zal vervolgens de pc weer verder opstarten , haal nu groep 2 op van de updates ....
herhaal dit tot de pc up2date is ...

***mocht ook dit niet baten dan zit er niets anders op dan de Windows te herstellen ...eerder al vermeld !
eerder werd ook de vraag gesteld of je in het bezit ben van de Windows dvd ?
ook daarop kreeg ik geen antwoord !
 
sorry dat ik het zeg maar je uitleg is te beknopt ...
bijgevolg dien ik er dus maar een verhaal aan te knopen om het verstaanbaarder te maken ..

je heb dus het System Update Readiness Tool uitgevoerd maar hier geen verbetering vast gesteld ...
en betreffende de overige 91 updates deze worden dan ook niet meer aangeboden ?

ik denk dus dat we eens het volgende dienen te doen ...

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in:
net stop wuauserv en klik op enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .

nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden ....
noteer dat het kan zijn dat je het zoeken naar updates mogelijk dient te herhalen ....

**indien het zou zijn dat de 91 updates zich aanbieden dan deel je deze op in 2 - 3 groepjes
**indien na het ophalen van een groep updates word vermeld om de pc te herstarten dan doe je dit ook om het configureren van deze groep updates te laten gebeuren ....doe zelf geen handeling en laat alles op zijn beloop ...
nadat de stap 2 gedaan is van het configureren zal vervolgens de pc weer verder opstarten , haal nu groep 2 op van de updates ....
herhaal dit tot de pc up2date is ...

***mocht ook dit niet baten dan zit er niets anders op dan de Windows te herstellen ...eerder al vermeld !
eerder werd ook de vraag gesteld of je in het bezit ben van de Windows dvd ?
ook daarop kreeg ik geen antwoord !

geen win dvd
 
Update for Windows 7 (KB3021917)

Installatiedatum: ‎25/‎05/‎2015 2:23

Installatiestatus: voltooid

Type update: Aanbevolen

Install this update to resolve issues in Windows. For a complete listing of the issues that are included in this update, see the associated Microsoft Knowledge Base article for more information. After you install this item, you may have to restart your computer.

Meer informatie:
404 - File or directory not found.

Help en ondersteuning:
Microsoft Support
enige update die uitgevoerd en voltooid is vannacht
 

betreft het hier om een merk pc dan zou er een recovery partitie moeten aanwezig zijn ...waarmee je deze terug naar de fabrieksinstelling zet .
maar eerder gaf je al aan dat deze de Windows 7 ultimate 32 bit draait , bijgevolg dat dit dus nooit aangeleverd word met de ultimate voor een particuliere gebruiker heb ik hier dan ook het vermoeden dat er dus een onrechtmatig verkregen besturingssysteem gebruikt word.

hierbij geef ik het advies om het besturingssysteem te vernieuwen vermits een herinstallatie van een legale verkregen Windows .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan