Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sedert gisteren ben ik tegen een probleem gebotst.
Mijn pc start traag op, eerst het bureaublad en dan duurt het minuten lang eer de items in de taakbalk zijn opgestart.
Tot overmaat van ramp duurt het dan ook minuten lang eer ik iets geopend krijg.
Ik heb al gescand op virussen met AVG, maar niets gevonden.
Zelfs, en dat vind ik vreemd, kan ik Malwarebytes niet openen : ik krijg dan de melding:"Unable to connect to service".
 
ook ik ondervond hier gisteren problemen met het vastlopen ,beeldscherm dat zomaar zwart werd en Malwarebytes premium dat problemen gaf ...toen ik hier de Malwarebytes er afgooide waren de problemen zo voorbij ..mogelijk dat er een foute update van Malwarebytes er de oorzaak van was ( heb er het raden naar ) maar aangezien ik deze effectief verwijderd hen en dus ook de achterstallige mappen van de C verwijderd had besloot ik vandaag ( deze morgen dus) om de Malwarebytes premium er terug op te zetten ...en deze werkt nu weer zonder problemen te geven ...

*jij heb er de AVG op staan is dit de gratis versie indien zo kun je deze best verwijderen ...
gebruik je ook de Malwarebytes premium of eerder de gratis versie er van ...indien je de premium gebruikt is het overbodig om ook nog eens de AVG te gaan gebruiken .
 
Ik gebruik Malwarebytes Premium en AVG gratis versie.
Ik zie nu dat ik Chrome helemaal niet geopend krijg.
Ook gewone programma's krijg ik niet onmiddellijk open.
Misschien eens beide verwijderen en Malwarebytes opnieuw installeren.
 
wel hier werkt dus de chrome browser wel ...krijg je nu de Malwarebytes gestart ....indien niet dien je het installatie bestandje (de gratis versie ) op te halen en deze uit te voeren daarmee herstel je dan de premium versie zonder dat je die dient te verwijderen .. je verwijderd best dan de avg free ...je gebruikt dan de Malwarebytes premium en de Windows Defender zal dan ook weer actief worden na het verwijderen van de avg free.
 
Als ik Malwarebytes nu open krijg ik nog steeds die melding:"Unable to connect the service"
AVG is verwijderd.
Nog eens opnieuw geinstalleerd en nu schijnt het wel te werken en de pc is nu op volle snelheid.
Hartelijk dank voor de info!!
 
dat betreffende de realtime bescherming ondervond ik gisteren hier ook ...daarop heb ik dan alles betreffende Malwarebytes verwijderd (ook de mappen die achteraf nog aanwezig waren op de C) vandaag installeerde ik de Malwarbytes terug en alles is weer pico bello in orde ook dus de realtime beveiliging staat nu al aan vanaf 7.30h
*ik zei je eerder al om een nieuw installatie bestand op te halen ..jij gaf aan dat jouw verbinding te traag was en je gebruikte dus een oudere setup bestandje ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan