Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hey,

Ik zou graag de kolom cpu bij opstarten te zien krijgen maar ik vind die niet, normaal moet je met re muisklik op het programma die opgestart is klikken en zie je het aantal ms het programma erover doet om op te starten,
alles wat boven de 500 ms ligt moet ik dan eens onder de loep nemen of die wel dan niet mee moet opstarten, kan iemand me zeggen hoe ik die kolom kan tevoorschijn kan toveren, zie foto

ed


59c55e2dea2f7-opstarten.jpg
 
Winkey* + R - dan typ je msconfig > OK kies tabblad Opstarten - kies dan taakbeheer.
Neem voor de aardigheid eens het tabblad Prestaties - dan zie je direct waar je power naartoe gaat!
Klik dan links op elk segment om verder in detail alles te bekijken. Nu weet je waar de actuele belasting van je computer naartoe gaat.




*= Windowstoets
 
Laatst bewerkt:
msconfig - opstarten - taakbeheer

msconfig - opstarten - taakbeheer

Ik toon je eens hoe het er bij mij uitziet na msconfig ingegeven te hebben in het venster van Winkey + R:
msconfig.JPG

Daarna op het blauw taakbeheer openen geklikt:
opstarten.JPG

Dit zijn de programma's die bij mij opstarten en evt. in de achtergrond draaien.

Succes met het zelfde bij jou.
 
Op Prestaties en Processor geklikt toont dit:
prestaties.JPG

► Rechts klikken op Start toont Taakbeheer en het tabblad Opstarten is eigenlijk ook mogelijk.

Hopelijk is het dat wat je wenst. Zoniet moet je je toch eens extra verduidelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan