Status
Niet open voor verdere reacties.
Outlook van Office 2007 32 bit en Windows 7 Ultimate 64 bit: kan dat problemen geven?

Heeft het aantal mails in de map 'verwijderde mails' (300) een invloed op de werking van Outlook?
 
Office 2007 32 bits is gewoon op een 64 bits besturing te installeren. Naar mijn weten is er nooit een Office 2007 64 bits geweest, die kwam pas met Office 2010
Ik draai al bijna 15 jaar een 64 bits besturing en heb in de tijd ook Office 2007 geïnstalleerd gehad.

Wat bedoel je met het aantal verwijderde mails of dat invloed heeft op Outlook ? Een PST bestand is een PST bestand
 
Je merk daar meestal niet zo heel erg veel van tijdens het opstarten van Outlook met een goed werkende PC. Ik denk dat het verschil nauwelijks meetbaar zal zijn of deze 300 berichten wel niet verwijderd zijn.
Hoe groot is het PST bestand ?

Maar mail dat in de map Verwijderde Item staat en definitief verwijderd mag worden zou ik gewoon Deleten. Zonde van de schijfruimte dus een kleiner PST bestand en een opgeruimde Outlook
 
Toch nog een kleine randbemerking. Als die pst file 2 GByte groot wordt, dan kan je een probleem krijgen. Best, na het deleten van een groot aantal berichten, de map(pen) comprimeren. Ik werk met office2010, daarmee weet ik niet meer precies waar die optie zit maar er zijn vast gebruikers die het je wel kunnen vertellen.
 
Tegenwoordig is er niet echt een probleem met een PST van meer dan 2GB. Deze limiet was nog van toepassing tijdens Outlook 2002. Hoewel de kans op mogelijke problemen wel kan toenemen, dat sluit ik niet uit. Ik zou persoonlijk toch onder de 8GB blijven. Ik zou ook aanraden om niet teveel mails bij te houden met bijlagen over kalfjes en koetjes... sommige maken daar een bezigheid van om anderen te bestoken met allerhande Powerpoint presentaties etc. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan