Opgelost outlook 365 backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Wie weet hoe je in outlook 365 alle mails van doorheen de jaren offline beschikbaar krijgt?
Alvast dank ;-)
 
bij gmail instellingen als pop3 kan je dat , en dan download je alle mail die je ooit gekregen hebt via dat E-mail adres
maar ze moet wel nog op uw Gmail accoud aanwezig zijn

maar ik vermoet niet dat het dat is wat je zoekt , maar bij outlook.com vind ik deze instelling niet

Bekijk bijlage 254314
 
bij gmail instellingen als pop3 kan je dat , en dan download je alle mail die je ooit gekregen hebt via dat E-mail adres
maar ze moet wel nog op uw Gmail accoud aanwezig zijn

maar ik vermoet niet dat het dat is wat je zoekt , maar bij outlook.com vind ik deze instelling niet

Bekijk bijlage 254314

Het aanraden van het gebruik van het POP3 protocol voor email ano 2024 (om die reden) is volledig af te raden.
Dit is zowiezo een protocol wat waarschijnlijk EOL gaat bij veel providers de komende jaren.
Gebruik je nog een smartphone oa, dan is deze combinatie een serieuze soep.
 
Het aanraden van het gebruik van het POP3 protocol voor email ano 2024 (om die reden) is volledig af te raden.
Dit is zowiezo een protocol wat waarschijnlijk EOL gaat bij veel providers de komende jaren.
Gebruik je nog een smartphone oa, dan is deze combinatie een serieuze soep.
Pop3 bestaad nog steeds .
Mensen hun inbreng afbreken, doe je ook nog steeds
De combinatie een serieuze soep, nee voor u misschien, niet voor mij .
Op 1 laptop gebruik ik pop3 de andere is met IMAP .
Door dat je een kopie laat staan op uw webmail is dat GEEN serieuze soep !
Maar een combinatie goed organiseren.
Iedereen heeft het recht om zijn eigenkeuze te maken en zolang dat pop3 bestaad zal ik dat gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Als ik tegenargementen geef (of vraag een ander pad te bewandelen), is dat meestal met een goede reden. Onder uw noemer "inbreng afbreken".
POP3 bestaat nog steeds ja, maar er zijn weinig goede redenen om dit nog aan te raden aan iemand. Zeker met het gebruik van meerdere clients. Heeft u een andere mening daarover, dan bent u de uitzondering. Maar de rest van de wereld die dezelfde mening deelt zal wel fout zijn natuurlijk. POP3 heeft bepaalde voordelen, maar die zijn vrij specifiek. Past het gebruik van dit protocol in jouw setup, dan ga ik dat zeker niet betwisten.

Maar als de persoon morgen een lege inbox ziet op zen smartphone, neem ik aan dat u dat gaat oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan