outlook android automatisch mail adressen lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi
Ik gebruik enkel outlook op gsm om mails te lezen. Heel zelden op er een te versturen. Heb wel 2 accounts staan in outlook. Het rare is dat als ik een letter type op de plaats waar je het e-mail adres moet in vullen ik een ganse lijst krijg met ooit gemailde adressen hoe kan ik deze wissen?
 
Ik gebruik outlook niet, maar normaal gezien zou je die inderdaad moeten kunnen verwijderen door erop te gaan blijven drukken en dan zou er een selectie moeten komen om hen te verwijderen denk ik althans. Met een Windows pc kan je die verwijderen door op je delete knop te drukken op je toetsenbord, maar dat heb je niet op een Android toetsenbord ( althans ik niet).
 
Met Android weet ik dit niet. Toch even proberen met een antwoord.
Als je op een emailaccount dat verwijderd moet worden een poosje gaat staan met je vinger, komt er dan een menu'tje met ook een optie om deze te verwijderen ?
 
Met Android weet ik dit niet. Toch even proberen met een antwoord.
Als je op een emailaccount dat verwijderd moet worden een poosje gaat staan met je vinger, komt er dan een menu'tje met ook een optie om deze te verwijderen ?
Dat is wat ik ook vertelde beste skippy, maar ik was er niet zeker van. Bedankt om het ff te bevestigen.
 
Dat is wat ik ook vertelde beste skippy, maar ik was er niet zeker van. Bedankt om het ff te bevestigen.

Ik denk dat wij dit met een paar minuten tijdsverschil hebben geschreven. Ik had jouw antwoord nog niet gelezen toen ik op de Plaatsknop klikte.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan