Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Bij het versturen van een mail wil ik een "Emoji" toevoegen, doch dit is in wit-zwart en gisteren was dit nog ik kleur. Misschien heb ik iets fouts gedaan? Ik vind nergens een instelling om die icoontjes terug in kleur te krijgen.
Dank bij voorbaat.
 
Ik denk het wel namelijk.
Het lijkt er dan op dat de gif bestandjes niet goed gekoppeld zijn en alleen de eerste afbeelding wordt vertoond van de gif afbeelding die dan ook nog omgezet wordt naar zwart-wit.
Ooit ook wel eens gehad jaren geleden onder Windows 98 en het toen gebruikte emailprogramma o.i.d.
Geen idee meer wat dat toen was. Ga proberen te zoeken wat dit kon zijn.

Nergens meer terug te vinden hier. Te lang geleden en toen archiveerde ik nog geen oplossingen.
 
ben ook aan het zoeken geweest doch vind er niets over waarom het komt dat men dus een zwart/wit emoji te zien krijgt als het verzonden emoji een gekleurd was .. betreffende de outlook webmail vind ik er dus niets over ...er word wel gewezen naar de Microsoft Outlook en hier vermelden ze dan dat dit waarschijnlijk met de automatisch correctie functie te maken kan hebben .
daar het probleem zich dus voordoet in de outlook webmail zie ik nergens een optie betreffende de automatische correctiespelling ..
 
ben ook aan het zoeken geweest doch vind er niets over waarom het komt dat men dus een zwart/wit emoji te zien krijgt als het verzonden emoji een gekleurd was .. betreffende de outlook webmail vind ik er dus niets over ...er word wel gewezen naar de Microsoft Outlook en hier vermelden ze dan dat dit waarschijnlijk met de automatisch correctie functie te maken kan hebben .
daar het probleem zich dus voordoet in de outlook webmail zie ik nergens een optie betreffende de automatische correctiespelling ..

Hier ben ik terug met wat meer uitleg. Zoals je kan zien in het gesprek "4" zijn dit gekleurde emoticums zoals het moet zijn. Doch bij die andere persoon waren ze plots in wit-zwart DSC01901.jpg
Ik heb gescand met malwarebytes en adwarecleaner en had met Malwarebyte 612 gedetecteerde objecten en met adwarecleaner 57 objecten.
De Avast kon niet meer ingeschakeld worden. Ik kreeg steeds de melding dat alle schilden moest ingeschakeld worden, doch dit lukte ook niet. Dan zag ik als laatste optie een systeemherstel, doch dit bracht ook geen oplossing. Dan maar na een backup, een nieuwe installatie en alles is terug ok.
Vriendelijke groeten.
 
ik bekijk via YouTube ook wel filmpjes (meestal bloopers ) en heb hier toch niets raars bemerkt ... denk eerder dan dat het dan binnen komt via de mailtjes.
 
Een cleaner dient wel niet om zo'n dingen te wijzigen vind ik. Dus volgens mij moet het wel degelijk te maken hebben met een virus, maar rara, van waar komt dit he.

Ja hoor, een cleaner kan ok het register opschonen. Totaal overbodig natuurlijk. Zal niet de eerste keer zijn dat zo cleaner beschadigingen aanbrengt.
 
Ja hoor, een cleaner kan ok het register opschonen. Totaal overbodig natuurlijk. Zal niet de eerste keer zijn dat zo cleaner beschadigingen aanbrengt.

Een cleaner werd nooit gebruikt, dus kan een cleaner dit fout toch niet hebben gemaakt? Als de Ccleaner gebruikt wordt, dan laat ik hem nooit het register opkuisen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan