Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds enkele weken krijg ik meer en meer problemen met OUTLOOK (2010). Vaak blijft hij hangen en lijkt het alsof ik geen verbinding kan maken ... Dan moet ik de PC helemaal afsluiten en heropstarten. Het ligt niet aan de provider, dat is allemaal onderzocht en in orde.

Nu staat er sinds kort een mail vast in PostVak Uit en de ontvanger krijgt honderden mails, allemaal dezelfde en ik kan de mail niet verwijderen.

Na veel zoeken en proberen, als leek, kreeg ik de foutmelding 0x80040600.

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

SheWolf
 
Is gelukt .... Hartstikke bedankt , voor een leek is het vaak ver zoeken. Ik verlang terug naar de tijd van toen, toen ik nog in DOS diende/kon te werken, maar dat ben ik ondertussen wel verleerd. Oh en geef me maar Corel word ipv Word MS ...
Gelukkig dat er mensen zijn die nog wel kunnen volgen en helpen.
TXS
 
Leuk, een oude kenner van WordPerfect met de F toetsen. Ook ik ben hier mee grootgebracht onder Dos, al ben ik inmiddels ook al die functietoetsen vergeten. En niet te vergeten het oude dBase
Mijn laatste versie was WP8 onder Windows 95 of 98

Corel is niet de algemene standaard, de meeste bedrijven werken met MS Office en daarom ook dat daar mijn kennis uiteindelijk is gaan liggen.

Maar ben het eens, er is niets mis met de Corel Suite.
 
Die Corel Suite heb ik nog steeds .... Voor mezelf en vooral voor Corel Draw. Heb ik getracht zo lang mogelijk vast te houden aan Windows98!!
Ik heb nog geprogrammeerd in dBase of WordBasic ...
EN ja de kennis gaat liggen en bijbenen met de nieuwe, nee is teveel prullaria bij, te weinig echt essentie, teveel toeters en bellen en voor de rest dom wezen als gebruiker. Hou ik niet echt van. Dus hou ik nu nog weer vast met handen en voeten aan Windows7.
Bij een nieuwe PC denk ik over te stappen naar Apple. Ik heb m'n bedenkingen bij Windows10!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan