Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik start men pc op en kan alles doen , doch als ik een zwaarder programma ga draaien slaat hij vast.
Intelcore I7 Windows 7 Home premium 64 Bit. 12 giga ram .
Dan zegt hij dat ik niet genoeg virtueel geheugen heb , ik laat dit automatisch bepalen door windows , heb het al verhoogd en krijg dan dezelfde melding terug , dus dit helpt niet , hij vind maar 4096mb , terwijl hij ingesteld staat op 17659mb virtueel het gewone geheugen is 12 giga op moederbord.
Ik heb al memtest laten draaien geen fouten op het gewone geheugen dus zit het echt in de windows zelf vrije schijfruimte heb ik nog 34%.
Verder kan ik zelf echt niets meer vinden.
Graag jullie hulp aub...
 
processen.jpg
 
kan niet hé heb dat alles gedesinstalleerd, en heb gisteren nog op een nieuwe hd alles gezet, Windows 7 toen kreeg ik ook die meldingen.
Mss kunnen jullie me helpen om de juiste bios update te vinden.
Moederbord gigabyte : EX58-UD5.
Mvg
 
Windows stelt zelf 4GB in, wat niet abnormaal is voor 12GB fysiek geheugen...
Kan je eventueel nog een screenshot plaatsen van die melding van Adobe ivm virtueel geheugen? Want het is zo dat zulke Adobe applicaties een eigen wisselbestand gebruiken waar je ook de capaciteit/locatie van kan instellen. Dit staat los van je Windows virtueel geheugen. Waarschijnlijk zit daar het probleem.

Scratch Disks
http://blogs.adobe.com/crawlspace/2011/05/how-to-tune-photoshop-cs5-for-peak-performance.html
 
Ik heb het zelf voor op een nieuwe harde schijf dus dat heeft totaal geen zin meer , ik heb besloten om ermee te stoppen, zelfs het moederbord heb ik een biosupgrade aan uitgevoerd het helpt allemaal niet.
Dus iedereen bedankt voor de hulp...
 
Heb je de "Scratch disk" instellingen voor Adobe bekeken? Bij zwaardere bestanden zoals posters met Adobe Indesign etc, heb ik zulke out of memory fouten al wel gezien (omwille van de beperkte Scratch Disk instellingen). Dus is wel de moeite om eens te bekijken.
 
Ik heb op een nieuwe harde schijf Windows opgezet en daar had ik het zelfde probleem , dus denk ik dat het zeker ergens anders zit ...

Ik zie de relatie niet met een nieuwe schijf of de Adobe Scratch disk instellingen na te kijken of te herconfigureren. Zijn totaal twee verschillende dingen. Ik kan je enkel een tip geven, wat je ermee doet hangt van jouw af natuurlijk.
 
Neen ?
Als ik een nieuwe harde schijf steek , en ik heb nog altijd het zelfde probleem , en daar staat niks van Adobe op enkel en alleen de Windows zelf zie ik geen enkel verband , enkel het geheugenlek dus vraag ik me af of dat niet kan veroorzaakt worden door het moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan